Stulna bilder på stallet.se... Kul va?



Okej det var det. Jag tänkte starta upp bloggen till sommaren men efter detta. NEJ.
Mina bilder kommer troligtvis bara synas på fb i framtiden i ett fåtal. Jag vet inte vad jag skall göra så jag skiter i bloggandet.

Jag hänger inte ut någon på s.s men det här är inte s.s det här är min bogg så varsegod:
Ni kan tacke stall Simba12 för denna trevliga händelse! hon var ju så trevlig och stal mina bilder!
PS. Hoppas du läser det här din lilla onämnbara krabat. Du vill inte veta hur arg jag är.

Kommentarer
Postat av: Jessica Holmqvist

Hej! Jag såg att du hade gjort en header till Alexandra jag undrar om du skulle kunna göra en till mig också? :)

2012-06-05 @ 19:16:58
URL: http://jhfotograf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0