Uppe på klippan

Tjo alla!
För en gångs skull skall jag komma med näääästan alledes färska bilder från gårdagens härliga väder! :D
Jag och Elina tog med oss Lova och Ida som fick vara dagens fotomodeller! :D
Photobucket
Det skimmrar lite gult i hennes ögon av den anledning att jag ville prova att använda reflexskärmens guldiga sida då när det endå var solnedgång (:
Photobucket
Lova-Pova :3
Photobucket
Ida (:
Photobucket
Vovvarna satt så fint i några sekunder, vi hade mer jobb än vad det syns xD
Photobucket
Elina lyckas fånga Idas uppmärksamhet med en chokladkaka... Lilla Ida som trodde hon skulle få smaka x3
Photobucket
Fina Lova (:
Photobucket
Monster!
När vi väl vände hem stannade jag och Elina vid en isig pöl x3
Ida gillade inte att jag och Lova hamnade lite längre bort x3
Photobucket
Slänga sten 8D
Photobucket
En till! 8D
Photobucket
En stor gren sen! 8D
Elinas vante rök med! >:D

Photobucket
Dem små isflaken tog Elina upp och lekte med C:
Photobucket
Men is är ganska kallt att hålla i så... krasch c:

Photobucket
Krasch c:

Japp det var allt, FARVÄÄÄL! :D

Kommentarer
Postat av: säl

omg, skärpan

och som du fångade hundarnas ögon

och

skärpan igen

jag dör

;_______;

du är för duktig

jag kmr å äter upp dei o äter dina skills <///3

2012-01-16 @ 23:23:38
URL: http://godiskanin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du vet inte hur söta hundarna är!!!! :D

2012-01-17 @ 07:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0