MyDog 2012

Ja jag vet att inte inte har skrivit nu på länge men jag har värkligen tröttnat.. Det är mycket jobb med tanke på att när jag väl skriver så använder jag mig av många bilder, och så får man inte glömma att det blir allt fler som säger "Jag kan inte läsa din blogg för då kraschar internet" vilket är riktigt tråkigt och jag tror ajg måste byta blogg adress men jag orkar seriöst inte göra om allt arbete ;^;
Kanske under sommarlovet då jag för en gångs skull kan slappna av för jag känner att jag inte äns kan det under helgerna och jag driver mig själv till vansinne v_v
Men men för er som har mig på fb så vet ni ju att jag var på MyDog i år och ställde ut våran svarta field Lova.
Det gick riktigt bra enligt mig själv, båda för Lova och för mig som inte ställt ut på flera år och då ställde jag ut på "barn med hund"... det gick alltid dåligt samma person vann HELA tiden eller den sötaste ungen och så äre fortfarande... Er som dömmer barn med hund, skärp er!
När jag var i den åldern blev utställning det tråkigaste som jag visste för allt var värdelöst.
Ingen förtjänar att känna så låt dme som är BRA vinna inte den gulligaste och minsta ungen för sjutton, om ett år har den ungen glömt att den äns var på utställningen och vann!
När jag var på fieldspecialen vare massa ynge barn en som kanske var tretton som faktist gick bra men hon kom sist! Istället vann den minsta ungen som hade gått och släpat hunden och dessutom fattade hon inte ett skit om uppställning elr om vad dommaren ville... Seriöst skärp er Field Klubben.
Jag vet att vissa läser detta och ni får tycka precis vad ni vill men detta är MIN åsikt och den ändrar jag inte efter alla dessa år som detta har pågått för jag vet att det inte kommer upphöra..
Men åter igen till MyDog.
Lova vann reserv cert första dagen, och andra dagen vann hon sin klass även om det bara var två stycken. Dock fick ingen cert den dagen ingen innom rasen vilket var snålt :/
Men men, jag fotade inte när fieldarna var i ringen för då höll Elina i kameran, men dock var jag och fotade Hundteatern som i år var Dummerjöns. c:
Photobucket
Bilderna är lite sådär när det gäller skärpan men x3
Photobucket
Innan teatern gjorde hundarna lite övningar c:
Photobucket
Synd att jag kapade nosen  x_x
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Snuuuurr 8D
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Nu började teatern och kungen åker in c:
Photobucket
Natti c:
Photobucket
Dags att fria till Prinsessan c:
Photobucket
Men Dummerjöns vill vara med c:
Detta är då hunden som spelade dummerjöns x3
Photobucket
Heh lol..
Photobucket
Prinsessan som reser sig när hon gillar Dummerjöns (;
Photobucket
Kungen som blev kär i en av friarna så dom adopterade ett eget litet barn xD
Japp det var allt för idag, FARVÄÄÄÄL :D
Ja jag har säkert stavat fel på "dummerjöns" men lev med det 8D

Kommentarer
Postat av: Becka<3

Suuper fina bilder verkligen!

2012-01-14 @ 17:18:39
URL: http://www.nattstad.se/rebecka.tisell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0