Ljus och färg = sommar

Ja mycket blir grått med lite halvbra ljus nu såhär i vintertid om nu jag kan kalla det för vinter nu när det inte vart någon snö utan bara rent pissväder..
Hade vart härligt att fota lite snö!
Men idag blir det ingen snö idag blire lite färglatt från sommaren (:
Photobucket
Jag fattar inte varför jag inte använt denna bilden tidigare! Enligt mig är den underbar! :D
Den är fotad hemma hoss Sara i hennes trädgård nån gång undr sommartid (:
Photobucket
En udda bild som jag alltid viljat använda <':
Fotad nedanför vårat hus en solig sommardag som jag minns C:
Photobucket
Lite regn som ligger i kvar i gräset! Detta är också en bild jag tänkt använda långt mycket tidigare då den är fotad i slutet av våren under då jag gick i åttan och praoade på Rörö skola (:
Photobucket
En härlig sommardag! En bild som jag ansett som skrot tidigare x3
Ni minns kanske min fotorunda med Rebecka? Detta är siluetten av Rebecka som fotar solnedgången (:
Photobucket
Ännu en bild som jag sorterat bort! Fotad i juni skulle jag misstänka, under dem sista veckorna i skolan någon gång när jag hade med mig kameran till skolan c:
Jag har lite andra bilder på krossat glas som kommer nu! :D
Jag har inte lyckats redigera dem på ett snyggt sett förrens nu i helgen då jag började redigera med skärpa vilket jag inte gjort tidigare c:
Jag blev väldigt nöjd om man nu får log att berömma sig själv :D
Photobucket
Glaset är då på en sönderslagen busskur!
Ja vackert är det inte för ögat men en dröm för kameran! :D
Photobucket
Mycket glas på marken c:
Photobucket
Jag tycker det blänker så vackert i glaset + att det blir fräcka mönster! :D
Värkar nästan som om det är jag som slagit söner den men icke, det arbetet är för fyllon som drar runt i ren tristess :/
Dem kan vell slå sönder saker i sina egna hem i stället? xD
Photobucket
Dena bilden är lite läskigt för mitt öga xD
Det ser ut som om det är två väggar på var sin sida som går ihop i mitten men jah det är min fantasi det C:
Det var allt för ikväll, gonatt! ;D

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jättesnygga bilder!! Som alltid!

2012-01-17 @ 22:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0