Funderingar på ny blogg

Ne jag har inte skrivigt nu på dessa dagar men jag är så uppe i tankarna på en helt ny blogg! :D
Men jag kommer inte på något namn... och namnhjälp får jag inte mkt till heller så det kan nog ta ett tag..
Men därimot har Sälis sagt att hon skall hjälpa mig lite med den nya bloggen... jag behöver som sagt var bara namnet så jag kan skapa den! xD
Och eftersom jag inte har någon bild bjuder jag på denna lilla som jag gjorde efter att jag sett filmen "the truman show" c;
Folket på fb har redan sett den men den blev borttagen då jag hade stavat som en kratta... (y'
Nu skall jag tänka som en så det ryker ur öronen, jag måste komma på det dära bloggnamnet c_c

Farväääl och gonatt! (;

Kommentarer
Postat av: sälis

www.farbrorkamel.blogg.se såklart! :DDDDD

2012-01-22 @ 22:25:30
URL: http://godiskanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0