Söta små araber

Ja nu tänkte jag äntligen blogga om dem där sista Arab i väst bilderna..
Lite sent ute men endå (a'

Photobucket

Black Arabians valack som tävlade förtst i valack klassen (:

Photobucket

Värkligen vacker! :]

Photobucket

Valacken som vann klassen för valacker (:

 

Photobucket

Det var så vackert att titta på hoppuppvisningen bland många andra grenar.
Men här är hästen som då hoppade lite för oss (:

Photobucket

Valacken som vann igen.
Gangster uttalades hans namn, men den hade typ en random stavning elr nått x)

Photobucket

Mycket iver var det på utställningen i alla fall.. Här skulle dem trava men det blev lite för mycket speed x3

 

Photobucket

Skaffar jag häst när jag blir stor är arabiskt fullblod bland mina första alternativ *3*

Photobucket

Golden Sundancer från Golden Arabians tävlar i valack/hingst partbreed klassen (:
Han är så sjukt vacker!
Men också så liten x3

Photobucket

Här är han igen C:

Photobucket

Han tävlade då mot Dino som var väldigt.. sprallig?

Photobucket

Golden Sundancer igen c;

Photobucket

Och igen C:

Photobucket

Och igen 8D

Photobucket

Okej, vidare till nästa c:
I den här klassen tävlade Wild Night - som då är på bilden - mot Travis.
Båda från Black Arabians of Sweden.

Photobucket

Travis här då :)

Photobucket

Wild Night är så vacker <333

Photobucket

Travis verkade vara rätt svår x3

Photobucket

En bild bara för kännslan ~
Travis ~

Photobucket

Grovt över redigerad c_c
Prova inte detta hemma barn (n'

Photobucket

Vinnaren av hingst klassen

Photobucket

Så liten och söt (:
Åter igen får jag ju meddela att detta är stoklassen och att jag då aldrig gick in för att fota när dem tävlade då tävlingen flyttades in innomhus.

Photobucket

Den mulen asso<333

Photobucket

Klassiskt arabhuvud... vad jag sett bland araber i alla fall ^^
Tittar ju mest på Amerikanska ^^

Japp det var allt..!
Har vell inget att säga för övrigt?


Kommentarer
Postat av: Elin.B

AMELIA ! du fotar som en gud :3 herre gud ! fy skäms på dig <3

2011-09-28 @ 20:55:05
URL: http://...
Postat av: Madelene

Tänk att du fick till så fina bilder denna dag med uselt väder!!

2011-09-28 @ 22:53:00
URL: http://www.maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0