Pärlor av silver

Jag har tröttnat på bloggen och så äre bara c_c
Axeptera x3

Idag har det varit grått, trist och tillslut började det regna.
Inte så kul, men jag satt i bilen och på fotokurs under den största delen av regnet så när vi kom till burö färjeläge sprang jag ut för att fota lite.
Jag visste inte vad jag skulle fota, för allt var så sjukt trist... MEN!
Så gick jag förbi ett gäng buskar där kameran fastnade 8D

Photobucket

En spindels mästerverk kombinerat med underbara regnpärlor.

Photobucket

Konstverk enligt mig!... Asso jag måste köpa ett macro objektiv 8)

Photobucket

Fick köra på manuell fokus, då (som vanligt) autofokusen inte är så sugen på macro x3

Photobucket

Hela enbusken var fylld! 8)

Photobucket

Förälskad i bakrunden ^^
.. Oh pärlorna också xD

Photobucket

När jag sedan tittade ner såg jag att marken var likadan! 8D

Photobucket

Photobucket

Ett gäng treklövrar pryddes också av dessa regnpärlor! ^^

Och sedan när man kommer hem då?
Vad hittar jag där?! 8D

Photobucket

sööööt!
läste någon gång om macrofota där det nämdes att insekter är otroligt trötta och tröga efter regn.
Det stämde, jag kunde peta och peta och ennu mera peta och larven rullade inte ihop sig till en boll som sånna larver brukar göra. lol, den bara flytade huvudet i lite olika vinklar vilket var perfekt för kameran 8D

And that was all!
Vi ses nästa årtionde.. eller om jag blir blogghyper innan dess xD


Kommentarer
Postat av: Madelene

Så vackert arbete spindlarna gjort!! Och du fånger det fint!!

2011-09-10 @ 22:36:47
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: elinalutti

tänker jag INTE acceptera D:< hur ska man då kunna se dina bilder?

när du varken har bilddagboken eller deviantart? :C

underbara bilder (som vanligt) o

2011-09-11 @ 01:08:36
URL: http://godiskanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0