Niner

Nu har jag inte bloggat på en halv evighet... vad det känns som i alla fall.
Visst jag har fotat en massa men jag är bara för lat för att blogga helt enkelt c;
Men då så, nu bloggar jag ju!
Ett inlägg om min lilla ninis!

Photobucket

Sötaste <333

Photobucket

Han behöver ett bad.. igen.. lite gul på rumpisen..
Tyvärr måste.. (elr ah, jag måste) man bada vita kaniner då.. ja se själv han har en gul fläck (y'

Photobucket

Låååååång ninis :3


Photobucket

Visst har han snälla ögon!
Fantastiskt att han faktist tittar och inte blundar.. det brukar han vara väldigt duktig på när solen lyser xD

Photobucket

Lilla Doorbell fick också komma med :)
Elina kalla mig för rasist för att bara ha en bild på Doorbell bara för att hon é svart.. heh lol.. c;

Photobucket

Lite gyllene timmen magic ;)

Photobucket

Min nya skrivbordsbakrund <3
Hade Indy förut.. ooh saknar honom så sjukt mycket.. Hade han varit ledig i år så hande jag tjatat sönder mamma och pappa för att få hyra hnm :c
Men nu var ahn upptagen, och nästa år blir det skola inne i göteborg och då är man hemma så lite..
*suck*
Avundas alla med egen häst, eller som får tjansen att hyra häst under ett år c_c
Men man kan inte få allt.. så är det bara här i livet..
Skall vell sova snart nu då.. Farväl <3


Kommentarer
Postat av: Tvååål :3

2011-09-04 @ 12:52:04
Postat av: Tvååål :3

Fiiin-niin <333 Doorbell har såå fiina ögoon <3 Och Snåvi är såå fin C:

2011-09-04 @ 12:53:14
Postat av: Madelene

Fina niner båda två!! Så underbart de har det som kan vara ute i frihet en stund ibland.

2011-09-04 @ 16:34:00
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Åh, låter segt :o Jag kanske inte ska klaga, haha...



Grymt söta bilder, btw! :D

2011-09-06 @ 21:31:53
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0