Just nu ~

Lilla Linn U-huh skickade denna låten till mig och jag blev kär *w*
Abracadavre - Elena Siegman

 

Musiken kommer från CoD Black Ops ~

På Youtube säger dem "Zombie songs" c:

Texten är kanske men annars fattar man bara om man spelat elr sett spelet x3

Fasst jag har ju bara kollat på när pappa spelar CoD World at War när man sitter ingstängd i ett hus och zombies bryter upp fönstren och tar sig in.

Jag blir stressade bara av att titta på när han spelar.

Jag skulle aldrig klara det! Jag skulle stressa sönder xD

 

Hade oturen med att denna lika så som Sam och Christinas Cover av Nellys Just a dream inte finns på spotify..

Och jag har spotify mobilt... hm

Underhållning?

I alla fall spelade jag låten när jag satt på färjan och tja.. låt mig säga att jag var den enda som uppskattade den.

97orna sade att den var dålig och så satte dem på sådan där musik man hör på radion jämt och ständigt.

Spelade en liknande låt som jag gillade när jag tog följe hem med Andreas och hans komentar var: Det enda bra med låten är trummorna!
Bara för att han spelar trummor själv då c_c

Aja, jag har iaff U-huh 8D

 

Konstigt inlägg?

Är ju låten som speler någon roll igentligen C:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0