Fredag ~

Avråder alla att skaffa photobucket faktist.. fick inte igång det alls igår efter förra inlägget..
Puh, kassa skit :c

Och jag har valt att inte använda bilder på mina kompisar för sist jag frågade om det blev det ett rakt "nej" så aja?

Photobucket

Gyllene timmen ^^
Färjan som vi tar varje morgon till Burö där vi sedan tar bussen till skolan :3

Photobucket

Mums :3 En bild där millitärbåten inte kom med xD
Den kom med på typ alla bilder jag tog åt detta hållet xD
Dem letar tydligen efter en Ubåt.. fail

Photobucket

En av laktionerna var slöjd.. heeeeh jag hade kameran uppe tills jag blev tillsagd.. Ville helst ha sprungit runt med den hela lektionen C:

Photobucket

Nehe, menar du det? xD

Heeeh blev bara tvungen att ta kort på denna mystiska brevlåda när vi hade lunchrast och väntade på att få komma in i bamba (matsalen).
Det är massa småbarn där i början av rasten så man måste vänta på att få komma in c_c

Photobucket

Någon med än jag som tycker bratte har det snyggaste bamba ever?
Jo.. Den är i vår gympasal som dem har delat upp på hälften...
Snyggt va? Vi kan nog öva basket med maträster elr hänga upp trapetser..
Det skulle vara såhär fram till Oktober men ne renoveringen på vårat gammla bamba är långt ifrån klart...

Photobucket

Skolmat <//3
Jag tyckte den smakade saffran c_c

Photobucket

Utan för "bamba".. Den vägen brukar vi springa när vi har gympa.
Jag får alltid håll och måste plocka upp en sten och krama handflatan vit eller använda naglarna för att det gör så sjukt ont x_x Annars klarar jag mig rätt bra x3

Photobucket

Exakt såhär ser jag på våran skola Bratteberg...
Grå och tråkig, och våran gympasal till bamba känns som en millitäranläggning eller matutdelning till dem som är satta i fängelse. (y'

Photobucket

Våra skåp ~
Fasst jag vill nog inte skriva mitt numer då jag inte vem vem som checkar bloggen.. xD
Vi har enda sedan sjuan varit ganska utsatta för skåpknipsanden, insparkningar, upplirkningar och låsbyten.
Härliga bratte</3

Photobucket

Efter skolan gick jag och Olivia till bibblan.
Olivia skulle låna en bok och jag skulle bara vänta på att mamma skulle anlända.
Olivia gick sedan när klass 8G kom infarande.
Heh, så då fick jag prata med Andreas och Wille i stället.
Fasst Becka där, men jag tror jag har en tendens till att verka pinsam eller något, i alla fall så som Elina ser på det, så jag stalkade Andreas till största delen c;<

Photobucket

Och tillsist gick jag ut till busshollplatsen för att vänta in mamma.
Jag underhöll mig med att fota bilar - med lång slutartid - som körde förbi.
Lyckades EN gång av typ tio, och denna är då den lyckade bilden xD

Och på ridningen hade vi hoppning.
Jag red Pale Colurs (Babsan) som då älskar att hoppa och brukar då bli en aning het xD
Men jag tycker jag lyckades rätt bra även om det första jag gjorde var att faila så gick det bra sen 8)
Ridläraren Eva-Lena utryckte sig såhär: Vanligtvis brukar det gå snabbare och snabbare över hindrerna med Babsan men i ditt fall så gick det bara bättre och bättre!
Och jag är skitnöjd med den kretiken 8)

Photobucket

Och sedan var vi påväg hemmåt igen, här på första fägan Beda innan i får ställa oss i kö till nästa som går till Rörö :)

Ja det var allt för dagen, Farväääääl 8]


Kommentarer
Postat av: Madelene

Kul att ta del av din dag! :)

2011-09-18 @ 15:24:27
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: elinalutti

älskar bilden på korridoren!

ser ut som typ ett såntdär psyksjukhus i filmer! :''o

2011-09-18 @ 19:10:22
URL: http://godiskanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0