Fram och tillbaka

Hela tiden överväger jag om jag varken vill eller orkar blogga men det är klart att jag inte på lång tid fram över kommer att ge upp bloggen!
Jag hade tänkt lägga upp bilder från en klassresa halva klassen hade gjort, men dem bästa bilderna är ju inte på naturen utan på kära folket (<3) så...
Frågade bara en i klassen om jag fick använda någon bild på henne i bloggen och fick svaret att hon inte ville synas på google så jag antar vell samma för resten ;c
Så det är lungt inget från resan!
För er som har mig på Facebook finns alla bilderna där! (;
Aja, istället hade jag tänkt lägga upp bilder fårn Arab i Väst imorgon..
Bilder som jag inte ens hade brytt mig om att redigera, men som jag nu inser var jätte snygga :3
Så ah, jag och hästar men men x3
Tills dess, SYNES!

Kommentarer
Postat av: elinalutti

man kan göra en inställning så att sökmontorer (etc. google) inte hittar bloggen ^^

2011-09-25 @ 15:02:04
URL: http://godiskanin.blogg.se/
Postat av: Madelene

Det är roligt att du bloggar!! Då får jag också ta del av dina fantastiska bilder!!!! <3

2011-09-28 @ 11:06:50
URL: http://www.maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0