Fotorunda med Becka

Då så.. det löste sig.. om jag inte använde Opera.
Aja datorer hatar mig <3
+ Så crachade internet när jag hunnit halvvägs... ja, jag älskar datorer <///3

Dagens Gestmodell är: Rebecka T!
.. Som då gjorde mig sällskap under denna härliga fotorunda :]

Men men, i torsdags var det massa prov och grejs, sen så var det bara ett test man inte direkt pluggade till på fredagen så det var himmla gött att komma ut på torsdags eftermiddagen efter allt pluggande.
Det blev en trevlig runda på västsidan med Rebecka :3
Och här é då lite pics ^^

Photobucket

Lila(<33) strumpbyxor, linne och crocs 8) Ja så såg jag ut i skolan.. ne föresten, jag skulle aldrig gå med crocs till skolan xD Har mina lila(<33) och blå Converse för de, men men, kännde mig väldigt lila när vi gick ut på fotorunda xD
Heeeh.. blev bara tvungen att fota fötterna med vidvinkel, haha jag ser jätte tjock ut och benen ser.. jaah, väldigt långa ut xD

Photobucket

Trots dem fina färgerna denna eftermiddag - kväll var jag tvungen att leke lite i ps med denna 8]

Photobucket

Himmlen denna kväll<33

Photobucket

Väldigt snabbt börjadde himmlen ta färg c:

Jag hoppas det inte gör något Becka, för du é ju så söt så här kommer lite Becka bilder ^^
Dessa bilder är inte Copyright märkta men det är fortfarande jag som fotat dem ^^'

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ja tycker man inte Becka är för söt här så är man inte svensk C:

Photobucket

Mums, fantastisk himmel :3

Photobucket

Jag och Rebecka försökte ta kort på en Helikopter som var påväg att flyga över Store Pölsan (ön med fyren)
Den åkte jätte seg och precis innan den om in i motovet stannade den, stog där och bara flög hur länge som helst.. sedan vände den om och åkte tillbaka xDD för att sedan flyga över våra huvuden c;
Vad irriterad man blev XDD

Photobucket

Becka fotar en... ne jag vet inte vad hon fotar.. Men möjligt vis en ...

Photobucket

... rosa flaska!
HAHA! Vi hade för lol.
Vi spårade dem rosa flaskorna en lång bit på västsidan, men inte förrens vi typ såg vår fjärde gick vi fram och tog i en.
Den var av sement! Antagligen någon som hällt sement i någon flaska, tatt bort själva plastet och målat sementen rosa xDDD

Photobucket

På vägen hittade vi en stor randig stock?!
Antagligen flaskmålaren som varit i farten xD

Photobucket

Stenstaplar är ganska vanligt under sommartid, och tidigt på hösten.
Troligtvis är det någon sommargäst som på stapel panik övar alla stenar xD

Photobucket

Lägg märket till den rosa flaskan xD

Photobucket

Denna var min favoritflaska, ett tag, men sedan hittade jag och Rebecka en liiiten fyrkantig som skulle haft ett handtag emn saknade det x3

Photobucket

Det såg ut som om Store Pölsan flög, men när jag tittade genom zoomen såg det inte riktigt så ut x3

Photobucket

Omnomnom 8D

Här är då den lille fyrkantiga!
Jag: Hade den bara haft ett handtag skulle jag tatt med den hem! 8D

Photobucket

Men då!
HANDTAAAAG! 8D
Den blev min nya favorit!
Men jag tog inte med den hem xD

Photobucket

Sedan gick vi upp mot Möddarn.. där var det jätte geggigt xD

Photobucket

Där efter gick vi ner till Et och fotade det sista man fick se av solen :3

Photobucket

Sedan tvingar jag Becka att stirra in i solen C:<
Aja, "titta" in i solen xD

Och det var allt från i torsdags!
Tack Rebecka för en hemskt trevlig fotorunda!
Gör gärna om det igen! 8)


Kommentarer
Postat av: Anonym

FIna bilder som alltid!! Konstigt med roaa cementflaskor!! :-/ Vem gör såna??

2011-09-17 @ 23:06:07
Postat av: elinalutti

varför säger alla "crocs"? D: i gävle säger vi foppatofflor! xD



asgrymma bilder (som vanligt) btw :D<3

2011-09-17 @ 23:09:06
URL: http://godiskanin.blogg.se/
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Det var en rolig idé! :D



Härliga bilder, btw!

2011-09-18 @ 01:00:49
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0