Internet har damp..

Nu har jag inte bloggat på länge.. Beklagar för det men det är något fel på mitt internet som gör att jag inte kan köra Photobucket och kan jag inte köra det måste jag spendera mer än en timme på ett inlägg och det seriöst vägrar jag x_x
Jag vet inte hur jag kmr göra med bloggen för enligt pappa är internet som det skall..
Så vad är det för fel man skall kunna lösa när det inte är något?
Aja, det var mitt sista blogginläng på vääälningt länge...
Kanske hittar någon annan sida att förvara mina bilder på?
Men jag har såååå tröttnat på att blogga när oturen bara förföljer mig..
Får se vad det blir av den...
Farväl... kanske för alltid?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0