Mini niner! :D

Då vare dags att se resultatet av ännu en självuppbygt fotostudio! 
Ett lakan på ett par stolar så äre bara att köra!
Men, jao i julklapp så önskar jag mig ett riktigt studioset c:
Hittade nämligen ett som var hyfsat billigt för att vara allt i ett ^^
Men men återi igen till mini studion som jag och Elina satte in våra mini niner i! c:

Photobucket

 

Vi börjar med Doorbell! Innan hon hadde vant sig stod hon just såhär och bara stirrade c:
Stora ögon har hon också!

 

 

Photobucket

 

Doorbell c:
Lite knubbig men söt <3

 

 

Photobucket

 

Nu ser hon lite mer avslappnad ut c:
Ja härliga nackdelen med att ha lakan till sin studio är alla dessa rynkor! Hurra!
Jag strök det innan men Elina hade inte tålamod nog att låta mig göra det så nogrannt xD

 

 

Photobucket

 

Är inte Dorbells ögon ganska lika glaspärlor? ^^
Lite tycker jag i alla fall c:

 

 

Photobucket

 

Hade jag haft ännu mer vidvinkel här hadde denna bilden sett roligare ut! xD
Här påminner Doorbell om ett marsvin! x3

 

 

Photobucket

 

Nästa stjärna är BOLLEN!
..Den andra bollen tänkte jag men men c:
Elina kallar nämligen Snowball för "bollen" x3

 

 

Photobucket

 

STIRR!
Min lilla bäbizh c:

 

 

Photobucket

 

Visst ser itne våra kaniner lugna ut? :D
Det var de inte... Jag vet inte hur många gånger dem pajade min och Elinas lilla studio elr sprang flera varv och ja, lätt var det inte! xD

 

 

Photobucket

 

:*

 

 

Photobucket

 

Ibland vill jag bara fota en bild som inte ser så vardaglig ut c:
MJUKIZH KINDER! :D

 

 

Photobucket

Photobucket

 

Så väms ögon är störst?
Jag tror Doorbell vinner med hästlängder! x3

 

Aja det var allt för idag!
FARVÄÄÄL! :D


Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag tycker du fått till riktigt fin studiokänsla i bilderna!! Ninisarna är jättefina!!

2011-11-27 @ 00:14:41
URL: http://www.maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0