Full Galopp!

Nu äre dags att släppa stona för en liten träningsrunda i paddocken! 8D
Med ett långt spö bestämmer vi varv och med en flaska med typ stenar i sätter vi fart på dem (:

Photobucket

 

Med oss har vi bland annat Penny och hennes mamma Missy med den annorlunda färgen perlino (:

 

 

Photobucket

 

Närbild på Penny (:

 

 

Photobucket

 

Vackra Blaser Magnifiqa (Maggie) bara två år!

Ni kanske känner igen henne från avsnittet med ungston bland bilderna från Arab i Väst (:
Fasst nu har hon ju lite mera vinter fluff c:

 

 

Photobucket

 

Amirihe var också med! Travade till mestadels men när amn har en del mage så (:

 

 

Photobucket

 

Maggie springer runt och busar x3

Springer nära Penny flera gånger i full galopp, antagligen för att visa att hon är ranghögre men vad vet jag? xD

 

 

Photobucket

 

Penny :D

 

 

Photobucket

 

Här skall Maggie fram! x3

 

 

Photobucket

Photobucket

 

En kort stunds vila!

Vidgade näsborrar är mycket önskat inom rasen! Se här! på Maggie! :D

 

 

 

Photobucket

 

Kom igen Penny :D

 

 

Photobucket

 

Nu kommer även Amirihe! :D

 

 

Photobucket

 

Penny springer runt sin mamma lite extra då Missy inte är lika förtjust i att galoppera omkring x3

 

 

Photobucket

 

Missy igen! (:

Ja som jag nämnde i tidigare inlägg så kan inte Araber vara isabell eller black, samma gäller Missys färg.

Araber kan inte vara perlino heller vilket gör att Missy inte är en arab.

Utan hon är en Connemara vilket gör Penny till 50% arab då hennes pappa är Puccini (:

 

 

Photobucket

 

Lite dålig kvalité men men c:

Måste man lite längre får man allt ta i! Maggie är precis i början på ett litet extra skutt! :D

 

 

Photobucket

 

Penny har koll på läget strax bakom Missy (:

 

 

Photobucket

 

Härnet längst bort ifrån ridspöt är det perfekta hörnet för en smygpaus xD

Bakom Amirihe syns det en liten vovve också c:

Inga bilder på vovven tyvärr :c

 

 

Photobucket

 

Skutt c:

 

 

Photobucket

 

Missy C:

Är jätte nöjd med denna bilden!

Vidgade näsborrar och öronen framot samt en jättefin pose :D

 

 

Photobucket

 

Ja vad gör man när man får en hel random bild? xD

Och dem där flätorna...visst é dem snygga... Jag har flätat dme själv vett ni B)
...Jag har aldrig flätat en man och jag vet att det syns xDDD

 

 

Photobucket

Photobucket

 

Penny fick lite brottom när Maggie hamnade bakom henne x3

 

 

Photobucket

 

Det är typiskt för araber att skringa med svansen upp i luften (så alla vet men det vissta alla radan :c)

Maggies färg smälter så fint in bland höstfärgerna (:

 

 

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

 

Massa Maggie c:

Klart att kameran dras lite extra till den häst som är livligast, jag bara är sådan (a'

 

 

Photobucket

Photobucket

 

Maggie är så sjukt vacker det måste jag bara säga! :D

 

Japp men det var inte ens heäften av alla bilder från praon (:

Jag tror ni fick 48 men jag fotade totalt 803 bilder... men orka blogga 803 bilder så (a'

 

Farväääääl c:


Kommentarer
Postat av: Madelene

Så helt underbara bilder på dessa vackra hästar!!! Du är duktig du!!!

2011-11-22 @ 09:00:12
URL: http://www.maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0