Det ovskrivna inlägget ~

Japp, nu skall jag försöka blogga ikapp mig lite! c:
Detta var dem bilder jag gav upp med.. dem jag försökte ladda upp när photobucket kraschade för gott xC
Aja, jag kommer inte använda det igen!
Beklagar den lite lägre bildkvalité det kmr vara i dagens inlägg men det är inget som skall bestå för evigt c:

Nuuuu så!
Var det i Oktober jag gav upp bloggen... jag minns inte men här är bilder från "nång gång där" när jag var på en liten hundpromenad med Sara ^^
Tittut c:
Fick tyvärr inga springbilder då jag hade fel inställning (a'
Men är jättenöjd med det jag fick, särskilt denna! :D
Vi rörde oss mot västsidan där jag fotade lite vågor c:
~ VÅGEN! ~


Irma går aldrig nära vattnet när det är vågor x3
Jag tror hon tycker det är läskigt med hur dem låter eller att hon tror dem skall slå över henne x3
Hon sitter så snällt och väntar på att jag skall bli klar med mitt fotande c:
Nån dag efter vart det sol och då bestämde Elina att jag skulle fota Doorbell när jag ville fota naturbilder <_<
Jag se nej men hon följde efter mig så lilla tjockisen fick koma med på bild då x3

Om bara det där vädret kunde holla i sig :c
Nu är det grått och skit trist! :c
anti-foto väder :c
Fasst bara Doorbell blev det inte på bild i alla fall!
Så mycket kan Elina inte bestämma över mig c:<
Smaka?
Jag har faktist aldrig smakat... Fast tror inte jag vill heller xD

BELLAAAAH!
Oh nej! sämsta kvalitén idag! xc
Doorbell vill inte sitta kvar på den lilla kullen i vattnet som Elina satten henna på xD
Fasst hon vågar inte ta sig längre än så här xD
Utsikt?
Vad é detta för bär?
Smaka?
Det finns mer ifall du vill ha C:
Nästa snår c;
Vid den här tiden hade Elina inte orkat vara kvar och gått hem med Doorbell >:D
Daglig utsikt B)
Där bor jag!
Åtminstånde värkar det trevligt c:
Jag kan vell endå inte varit ensam om att ha samlat på kastanjer när jag var liten? c:
Jag och min dåvarande kompis brukade samla, ena året samlade vi på vita kastanjer med bruna fläckar minns jag xD
Man kan hitta på mycket fyndigt med ett fiskenät!
Som tex att hänga upp det i träden 8D
Vad jag hade roligt här då (a'
Zooooom c:
Knöööö c:
Och efter kastanjerna gick jag hem ^^
Kvällsljuset på långholmen är värkligen fint ^^
Fasst nu kmr jag inte få se det förrens till våren för man kommer hem när det är mörkt vilket inte är så kul x_x

Random textning i detta inlägget men jag kännde mig inte så seriös bara (a'



Kommentarer
Postat av: olivia

snögga bilder!!!

2011-11-03 @ 18:52:32
URL: http://mimo.blogg.se/
Postat av: Madelene

Vad jag längtat efter uppdatering på din blogg!! SÅ vackra bilder som jag bara älskar!!!

2011-11-03 @ 19:26:56
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: Rebecka - fotoblogg

Sv: Wow, tack så mycket!

2011-11-12 @ 23:54:43
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: elin ♥

sjukt fina bilder &söt blogg!

allt bra ? :)

2011-11-13 @ 19:48:45
URL: http://fghyjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0