Praktik

Lång dag idag, stannade en timme längre på praktiken idag för att rätta tvåornas matteböcker.
Men det var kul, jag hade kameran emd på gympan men lägger nog inte upp några bilder från den :'>
Annars så fick jag hålla i en Bild lektion :3
Jag gjorde det enkelt för mig, alla fick rita var sin fursona ^^ - Dig själv i djurform :>
Tacka Elina www.godiskanin.blogg.se som stod till insperation till det (y'



Haha, här är HELA 4-6:an på Rörö skola 8)
Det gick både bra och dåligt, det dåliga var vell att alla var medvetna om att jag har MVG i bild så jag gick nog runt överallt och hjälpte med skisser osv. xD Pallade tillslut inte att visa grundläggande saker så jag ritade upp lite förslag på ögon, svans, tass och nos x3



Jag gjorde punkter med saker man skulle tänka på :) Tja det var kanske inte så seriöst som det skall vara, men jag trodde alla tyckte om det :) Visst har man snygg skev(sne) handstil >:D
Inte för att vara elak men dem två hypplarna tittar på kameran som om den vore ett hot xD

Ja, under som sagt var gympan var vi i parken och spelade brännboll :)



Det är något mellan mig och alla bänkar på Rörö..även om jag inte har lagt upp så mycket bilder jag tar på bänkarna blir det nog en del O_O Särskilt på den som står på västsidan av Rörö vid promenad stigen xD



Vad vill photoshop mig O_O Jag kunde inte låte bli varken emd denna bilden eller parkbänken (a'<3



Min och Elinas fotorunda i förrgår :3



Och min och Saras promenad från Söndagen :3

Så, då skall jag sova, och förbereda för en ny dag på Rörö skola!
Hoppas alla på Bratte frått en bra praktikplats nu! :D
Tills nästa gång: Ses, det var geten som fes...


Kommentarer
Postat av: elinalutti

du är så skicklig ♥

2011-05-12 @ 15:30:47
URL: http://godiskanin.blogg.se/
Postat av: olivia

jätte fina pict. :P

2011-05-15 @ 12:38:49
URL: http://mimo.blogg.se/
Postat av: olivia

jätte fina pict. :P

2011-05-15 @ 12:39:07
URL: http://mimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0