Du är T-R-Ö-G

Vet jag är trög (a'
Nu under hela veckan har jag skutigt upp mit bloggande, och jag tänker inte samla alla bilderna ikväll i alla fall nu när klockan redan passerat halv ett på natten .. tror deessutom att blogg.ses server ligger lite lågt nu så att det är trögare att ladda upp bilder.
Imorgon tar jag konfermationen, skall bli kul men vad skall man ta sig åt på torsdagar efter det då ;o
Har alltid varit hoss Olivia då<3
Hmm..får vara hemma och tröka..plugga extra faranska och sånt dårå .__.



Världens mest olyckligaste kastrerade kanin..
Han avskyr att bli duschad, vilket han blir i handfatet för det mesta men han flyr nu mera inte från det i alla fall xD
Han blir så smal xD Gämför med någon av bilderna på honom sedan tidigare så ser man verkligen xD
Men i alla fall, han hade varigt och grisat sig i toaletten så det här behövde han (y'
Jag har också hjälpt honom med att rycka lite gammal lös vinterpäls framför allt på ryggen så han har en stor fläck formad som ett hjärta med kort och kraftig sommarpäls..ser helsjukt ut så han får avstå från modelljobbet tills han tappat sin vinterpäls x3

NU! NU! Nu skall jag sova och vila upp mig inför konfirmationen :3 (y'
Gonatt du där klädd i en hallon-hatt 8D


Kommentarer
Postat av: Annika

Jättefina bilder!!!!!!!!!! Antar att du är nöjd med kameran.

2011-05-24 @ 15:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0