100% SPEED

Har varit på en härlig hundpromenad..vilket var igår, emn jag var för lat för att uppdatera då (a'
Var ganska tråkigt väder igår, men fint då jag var i skolan, och givetvis, en halvtimme efter att man varit hemma är allt mulet :P Så därför lite färgbrist i bilderna, men aja blev rätt bra endå :D
Men dessa hundar var mer med idag :D



Irma, Ofc! 8D<3



Lova pova som hon kallas, men även "tumme tått" :'>



Och även Sara med Amadeus :D<3



Lova goes crazy! 8D



Amadeus springer i cirklar runt Irma som torkar sig i gräset x3



Irma och lova springer ner och badar i vattnet :) Amadeus verkar inte lika posetiv till att bade men vågorna kanske är lite för höga för honom ;o



Man får ju inte vara för blöt x3



Väl ute vid västsidan blåset det härligt och friskt :) Amadeus får stå fotomodell ^^



På väg hem igen :3 Bibbi och Amadeus springer sida vid sida :D<3



Vå går ner mot Sara direkt från bergen :'> Lite jobbigt att gå ner för denna tycker jag x3



Men vad nu, Lova och Irma ser något i gräset!



Nämen en misse :3 Sweet! Jag är visserligen mer en hundmänniska men jag är inte som Elina som mer eller mindre hatar katter utan jag tycker dem är ursöta och många tevliga :D Men förstås, jag har minsann träffat på kattskrällen jag med xDD Känner inte denna katten och gick inte heller fram för Irma och Lova ville äte katt xD

Och idag då? Ja idag har jag också tatt en hundpromenad, fasst med Elina, Pappa och Lukas :)
Vi hade alla fem med oss och gick upp till möddarn och mot västsidan :)



Solen smeker Misas päls och får henne att se lite extra fluffig ut :)



Elina hittar en punkterad volleyboll som hon kastar till Misa som ivrigt flyger efter den :D



Misa, Misa och ennu mer Misa ^^' Tja, pappa ville inte släppa hela röset och det var bara Misa och Irma som var lösar Men Irma höll sig närmre Frosty som var kopplad ;o



Irma upptäcker att hon ligger jämnsides medd ig och det är inte bra för jag ligger oftast långt efter då jag måste stanna och ta några bilder på sina ställen x3



Det blåser kraftigt på västsidan och det skvätter säkert upp till tre meter upp på bergen!
Underbart vackert, jag älskar västsidan som bässt dem blåsiga dagarna!



Yay, stenarna blev lite gråa av allt salt som blåst på linsen x3 Efter några meter fick jag stanna och putsa den ;o
Men visst är det fint när solen kikar fram bakom molnet? :3



På vägen hen upptäcker jag hur grönt allting är..har inte tänkt på det (y'
Dessutom hade vi origentering idag! Jag origenterade med Therese och fick klargjort för mig själv att jag behövde byta ut mitt lokalsinne då vi gick rakt ut i skogen och vimsa runt där.. Vi klättrade i berg, gick ner för branta typ stup, korsade en bäck och två scout patruller, gick igenom en sumpmark, en båtparkering och i hörnet på kartan hade vi hamnat när vi trodde vi var typ i mitten..Yay visst är man lyckad! Vi slösade bort en hel timme då man bara fick ha 2,5 timmar på sig..men vi gick om dne endå..tyvärr han vi bara hitta 4 innan tiden tog slut D:
Gött att komma hem sedan!

Men nu skall jag sova!
Gonatt, du spelar mig vell inget spratt? Ô_ó


Kommentarer
Postat av: Madelene

Underbara bilder!!! <3

2011-05-25 @ 23:16:10
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: Pernilla Svenäng

finfina bilder!!



ska vi följa varandra via bloglovin? :D<3

2011-05-28 @ 20:07:29
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/
Postat av: T O V E K J A E R R A N

Jättefina hundbilder! :D<3

2011-06-03 @ 13:23:08
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0