Tältning Part 2

Och här är jag!

Photobucket

Jag -> <8]
Den bästa av alla bästaste miner!
Vad skulle du säga om jag smög in i ditt rum mitt i natten och lutade mig över med denna minen C:

Photobucket

MWUHAHAHA! Elina fick ha den lilla platta Casion! >8D

Photobucket

mr-magoo spanar efter hoppande laxar..som vanligt (y'

Photobucket

It's good with food! (y' Även om jag i efterhand fick veta att dem där mackaronerna i vegetarisk sås gick ut i maj 2010 (y' Men så länge jag inte spyr är jag nöjd x3

Photobucket

Elina och Casio :)

Photobucket

Tihi, SÅÅÅÅÅÅÅG :D<3333
Varför såg?
Bara därför :3

Photobucket

Mihiw, Elina vill tydligen vara min modell... men endå bara ha nya profilbilder till fb <_<

GONATT FOLK<3


Kommentarer
Postat av: madelene

Så fina ni är!! <3

2011-07-02 @ 09:45:18
URL: http://www.maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0