Tältning part 1

Japp, jag har tältat! Med Elina och pappa!
Var ute vid tåt och tältade där, var mysigt men jag tror jag somnade sist vilket jag hatar..
Elina sov med en spindel på armbågen..mums! Och jag fick en fyrbent spindel i min plastmugg, tre ben på ena sidan ett på andra.. mjaaa, jag är ju inte direkt spindel rädd så jag hade nog tyckt det varit värre om en fluga vart i glaset istället x3
Men men naturbilderna får allt kommer här :D
Bilder på mig och Elina imon ;]

Photobucket

Vi går hemmifrån vid ungefär halv åtta på kvällen :)
Gyllene timmen är på G ^^'

Photobucket

Vi följer dem blå ringarna :)
Pappa har med sig sitt flugspö, vem kunde inte tro det?! oô

Photobucket

Udden ute i havet set nästan ditklippt ut :) Ungefär åt detta hållet ligger Danmark, tror att jag har kameran lite för mkt norr men aja x3

Photobucket

Tänkte bara färgsätta vattnet men kunde inte med att ha fågeln svartvit när det lyser så fint på dem :3

Photobucket

Efter att vi slått upp tältet sprang jag runt med kameran och fotade lite :]

 

Photobucket

Där bor jag :3 Eller ne, i tältet kanske ;'o

Photobucket

Sedan försvann solen bakom horrisonten :) Är ganska häftigt att se solen försvinna bakom havet istället för bakom ett berg :)

Photobucket

Men för att solen gått ner betyder det inte att det är mörkt och färglöst :)
Missade tyvärr med kameran när solen var på väg ner x3

Photobucket

Pappa kom in vid tolvtiden efter att ha fiskat och då kunde vi alla sova.. Jag tror jag somnade sist..som sagt D:
Annat när man sover hoss en kompis eller på läger, då sover jag nästan alltid först xD

Photobucket

Och sedan vaknar man vid sextiden på morgonen och ligger och drar sig till halv sju sedan skall man upp och börja knalla hem :)

Japp det var allt för idag, SES<3


Kommentarer
Postat av: madelene

Så fint!!! Älskar dina naturbilder!!! <3

2011-07-02 @ 09:47:17
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: hanadi

sjukt fina bilder! :)

2011-07-02 @ 15:23:21
URL: http://nickestalkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0