Last week in school

Var hälsad!
Denna veckan har bara börjat och det känns som den hållt på så mycket längre, har dessutom ont i magen av någon okände anledning men brydde mig inte tillräkligt mycket för att gå hem från skolan.. Jag har ju inte dött än lixom? x3
Jag har lite bilder i fickorna som inte kom med igår så jag tänkte dela med mig av några nu ^^

Photobucket

Under tiden småtjejerna red var jag vid hagen och fotade lite :3
DEt var bara tre hästar i hagen så det hände inte så mycket men alltid kul endå ^^
Här är då Dandelino som tittar nyfiket på mig och kameran :3

Photobucket

Och jag provade endå att fota i detalj ^^
Hästar ar väldigt mycket "mårrhår"..skulle man kunna kalla det x3 Ser ut som Snowballs nos med alla "mårrhår" xD Lords mule är spräcklig och fin :D<3

Photobucket

Små rödfuxfärgade hår med dem mörka bruna blir en vacker färg på Dandelino :D<3

Photobucket

Awwweeeh, min nya skrivbordsbakrund, löve it!<3

Så det var dagens, vi syns i veckan!
Tjenixen, akta dig för blixten! :]


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga hästar!!

2011-06-14 @ 10:34:55
URL: http://maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0