KORVBRÖÖÖÖÖD!

Nu är det dags att mata måsarna!
Häng med!

Photobucket

Hungriga galar! Det spelar ingen roll om det är för stort eller ej, det SKA ner x3

Photobucket

Även storstruten var där och ville ha mat x3

Photobucket

Gale: MAAAAAAAAAAAAT!!!
Den har korvbröd i munnen xD

Photobucket

Den här måsen kom fram och åt ur mina och Nellies händer :3
Vass näbb D:

Photobucket

Den stirrar på mig Ô_Ô

Photobucket

Även "dödskråkan" var hungrig ;o
Namnet är från då den ville äta kaninungarna D:


Photobucket

Älskar vinklingen på vingarna i den här bilden :D

Photobucket

Måååånga måsar var det i alla fall x3

Photobucket

Och just att man kan ha kameran med, det är därför jag älskar att mata måsarna :3
Här är två av dem tre måsungarna som bor på andra sidan viken ^^'

Men VAKA över era korvbröd nu!
Måsarna vart nästan desperata när vi var ute och grillade korv!
Kanske det bara vart jag som märkte det men endå x3

Asså neee.. nu har jag skrivigt saker som rimmar hur länge som hälst och jag kommer seriöst inte på något mer som inte låter helt sjukt.. så idag säger jag HEJDÅ Ô_Ô


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad vackra måsarna är!! Dessa "skräp"fåglar är riktigt fina.. Roligast är den "galna" måsen.. Den ser skum ut!!

2011-06-21 @ 23:43:22
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: Lena & tussarna

Oj vilken massa härliga och fina bilder du har tagit till din blogg.

Du är verkligen duktig!

Brukar se dina fina bilder i din mammas blogg!

2011-06-22 @ 10:53:58
URL: http://tildetilde.com/lapptussarna
Postat av: elinalutti

UNDERBARA bilder!! o

du fångar the moments så grymt bra! :o<3

2011-06-24 @ 11:38:59
URL: http://godiskanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0