Hundbad och Promenad

NEJ, jag har inte dött..tyvärr!
Jag har bara haft massa data damp och skit, men nu har jag pillimoxjat med datan och virusskannat..heeeh mer än 100.000 fel.. Aja det är veck nu så nu hoppas jag att datan flyter på ;D
Provar dessutom att lagra mina bilder på photobucket.com för att kunna ladda upp bilderna snabbare så jah!
Tänkte sammanfatta med två inlägg denna kväll, och detta skall då vara hundbad och promenad, gillar när det rimmar x3
Så, Let's go to the city, med lite modellbilder!

Photobucket

Irma ville inte stå modell så hon plattade ner alla blommorna xDDD

Photobucket

Misa hade som vanligt ingenting imot att stå modell ^^

Photobucket

Eller ligga modell funkade ju också :D

Photobucket

Misa luktar på nyponrosen eller vad det nu är för nåt x3
Mja en fråga som jag antar att du ställer är: Hundar luckar ju inte på blommor hur fick ni henne till det ;o ?!
Mitt svar blir givetvis:
Hon har awesome skills! Ne.. det finns förstås ett trick och det var att Elina lade en godis uppepå blomman ;) den blev senare borttagen i photoshop ^^'

Photobucket

Underbara ögon! 8D

Photobucket

Misa och Amadeus är riktigt bra kompisar<3 :D

Photobucket

Blow and wish!

Photobucket

Efter modelljobbet gick vi och lät hundarna bada i viken! Om man inte har med Lova så blir det inte lika mycket fart, hon är som en motorbåd i vattnet x3

Photobucket

Lilla Ida var också med :) Hennes första sommar och hon älskar redan att bada :D

Photobucket

Full fart med Lova i täten! x3 Men vart tog Amadeus vägen? Han ville inte riktigt hänga på och stod messt stilla i vattnet och undrade vad som var så kul att spinga i vattnet x3

Photobucket

När man är Lova-Pova spelar det ingen roll om dem andra hänger på eller inte lyckas hänga med, det är lika kul att springa för det x3

Photobucket

Ida gör allt vad hon kan för att försöka hänga med, men det är svårt xDD

Photobucket

För Misa är det kul att springa efter Lova i början men det blir lite tröttsamt tillslut att springa runt, runt, runt, till slut så hon stannar och lyssnar på kommando istället, som här då Elina kallar på henne (y'

Photobucket

Men sedan så går hon och gör Amadeus sällskap :)<3

Ja det var veckans badbilder som har legat och väntat på att få komma upp i bloggen :3
Och nu kommer troligtvis inte min blogg stå stilla lika länge som den gjort denna veckan, men om det händer skyller jag allt på min hopplösa data<3

Syns strax i närmaste galax! 8)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0