Hästsläpp

Spännande att vara på hästsläppet men vi stannade inte så länge som jag skulle velat för vi bor ju så långt ifrån stallet ._.
Synd där, men jag fick några bilder åtminstånde :D

Photobucket

Gammla gubbisen Tingeling som jag nog tidigare nämnt är en valack och inte ett sto vilket är lätt att kunna tro, blev en helt annan häst ute i hagen x3
Som en stotligt hingst nästan full av energi, häftigt att se :D

Photobucket

Det första han gjorde när han blev släppt var att rulla sig alledes dammig och go :D
Photobucket

Och så var det ju momentet att ta sig upp igen också ^^'

Photobucket

Prydlig ponny :D<3
Enda sedan jag blev avkastad när jag var liten och gick i nybörjargruppen har jag inte gillat denna ponny men endå lyckades jag tycka att han var vackar och söt nu i hagen :)
Han var den första häst jag trillat av x3 Inget långt fall i alla fall xD

PhotobucketPhotobucket

Lika inte sant? x3 Stora Zack och lilla Julle-bulle gick i samma hage som Tingeling :)
Alla tycktes gilla hans taktik, att rulla sig x3

Photobucket

Löve this pic! Han ser så underbart söt ut<333

Photobucket

Och då var det upp igen x3 Kolla munnen, ler han eller? xDDD

Photobucket

Hagarna blomstrade verkligen :)

Photobucket

Linn och Nellie höll fram varsin grästuva och då blev det fart på honom ^^'

Photobucket

Nämen vem kommer nu då?

Photobucket

Det är Barrow Girl som verkar på ett hetsigt humör x3
Men nu var det så att hon och Zack aldrig hade träffats förut och dem var väldigt nyfikna på varandra, men Zack fick inte komma för nära x3

Photobucket

Det gäller att vara snabb undan ;o

Lade upp en redigeringsbild i min logg på Facebook för er som har mig addad och är sugna på att se hur den såg ut innan den passerade photoshop x3

Photobucket

Men Barrow är vell endå ett sockersött sto?
Och Zack kanske är ganska stilig endå?


Photobucket

Det räcker tydligen inte, Barrow skall minsann sätta honom på plats om han kommer för nära x3
Och i barkunden står Julle helt oberörd x3
Julle: Who cares? ._.

Photobucket

Flygande häst! 8D Ingen hov i marken x3
Julle: And so..? I'm just eating here!

Photobucket

Men det kostar energi att sprakas och sregra så lite gött måste man ju få ha x3

Seeegt, men endå att jag har en vecka kvar i skolan, slutar på fredag precis som alla här i öckerö kommun.. tror facktist vi är sist i Sverige..
Skall endå njuta extra mycket sista veckan på sommarlovet då alla andra går i skolan och vi fortfarande har lov x3 (y'
Men men.. Det är bara att vänta, och sista veckan väntar jag inte på, det är en avlägsen framtid!

Sov sött för nu är jag riktigt trött ._.<3


Kommentarer
Postat av: Madelene

Fantastiskt vackra häst och hundbilder!!! Som alltid!! <3

2011-06-12 @ 23:36:32
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: Gwenn

Åh, Barrow :3 Haha julle e såå söt!

2011-07-18 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0