Den enda soliga dagen

Då var det dax för bloggen igen :) Tänkte blogga igår på kvällen men som från ingen stans känndes det som om jag skulle spy eller liknande.. usch är det något jag hatar så är det att kräkas ._.
Men till sak!
Igår var jag, Elina och Sara ute med hundarna i natureservatet, och så här såg det ut på kanske den sista soliga dagen.

Photobucket

Elina hade Misa och jag hade Bibbi..inte bibbi DDDDD:
Jag hade Lova x3

Photobucket

Misa och Lova älskar verkligen att springa ^^'

Photobucket

Sedan var det dags för lite bad vilket Lova som vanligt älskar!

Photobucket

Sjöodjur? JA faktist! Ô_Ô

Photobucket

Misa tycker därimot att apportering är riktigt skoj, även när pinnen blir kastad ut i vattnet :3

Photobucket

Var är pinnen, var är PINNEN?!

Photobucket

Elina: Lova Pova Bajsmun D:

Photobucket

Lova, IVÄG!

Photobucket

Vänta har jag inte glömt en hund nu, just det Amadeus!

Photobucket

Sedan var det dags att fortsätta mot västsidan C:

Photobucket

Misa kommer när man kallar, men i sin egen takt x3

Photobucket

Halvblåsigt men vackert på västsidan :)

Photobucket

Halloooo, Misa :3

Photobucket

Jag och Elina dog i gräset så fick Lova springa i cirklar runt oss x3
Särskilt Elina orkade inte gå en längre sträcka utan ville vända hem, så det gjorde vi :]

Jag skriver streax igen, och nu lyssnade säkert ingen O_O
Men yuss jag skriver strax, håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Älskar Misabilden där hon tittar bakåt..

2011-06-21 @ 23:14:48
URL: http://www.maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0