Dags för soldansen?

Äntligen sommarlov vilket vi i öckerö kommun fick i fredags..senast i sverige?

Yess, nu har jag varit i Gränna under helgen, sovit i tält och blivigt dyblöt!
Det har nämligen regnat och nu i efterhand då man tittat i internettidningar står det att det blev lite översvämning så vägar har fått stängas av, så vi hann ifrån i alla fall :>
Men varför var vi där då?
Mamma skulle nämligen ställa ut Lova och Ida på en utställning vid campingen vi hade tältet upslaget.
Vi fick ingen tur med vädret och jag frös tårna av mig under natten i tältet.
Men men, här är lite bilder från utställningen och från campingen ^^ 

PhotobucketPhotobucket

På campingen fanns det en pir som jag Nellie, Linn och Elina gick ut på med hundarna medans vi undersökte campingen i duggregnet.
Jag tror jag dränkte kameran i regn D:
Men den lever än! Som tur är annars skulle jag inte ha förlåtigt mig själv :3

Photobucket

Elina och lilla galningen Ida :>
Elina snodde bilder till facebook!..vilket hon brukar göra nu förtiden då bilderna inte lagras på min profil längre utan på en hårddisk :/
Hon frågar sellan O_O

Photobucket

Efter vi checkat campingen var det dags för att äta men ingenting var öppet och allt var typ bara massa godisaffärer. Tydligen så lägger sig befolkningen för att sova kl 9 på kvällen för det var som en spökstad!
Jag och Elina blev påminda om anime filmen "Spririt Away" och sade att när det väl skulle bli mörkt skulle spökerna börja synas och om vi åt någon mat här skulle vi förvandlas till grisar.. ne Polkagrisar och säljas i butikerna till gästerna xDD
Sedan var det dags för att sova och nästa dag kl 9 skulle Ida ut i utställningsringen.
Bara mamma gick till utställningen för vi andra var döda och låg med varsitt DS i handen och spelade New Super Mario Bros - mini games x3 Fasst när väl Lova skulle in var vi på plats :3
Det ösregnade och kameran blev åter igen blöt trots att vi satt under ett parasoll :c

Photobucket

Lova i ringen ~
Hon var riktigt glad och sprang med fint, men kom dock trea.
Hon fick dessutom ett Excelent :>

Photobucket

Själv tyckte jag min Totte var finast i ringen :3

Photobucket

Efter utställningen valde vi att åka till hästgården där vi skall hyra häst i sommar och titta på våran stuga och hästarna! Blöta men fina :D

Photobucket

Alla var så otroligt fina :D Elina hittade dessutom en Tinker som hon satte som favorit.

Photobucket

Vacker häst :3

Photobucket

Nästan alla..eller jah..det saknas några (a'
Elinas tinker kom med bakom den närmsta isabell färgade hästen x3
Linn har också bestämt sig en favorit, den vita hästen i mitten x3

Photobucket

Typ den enda bilden från hagen som innehåller detaljer x3
Hade nämligen råkat ställa in kameran i macroläge så..jah, men det blev rätt okej endå x3

Vi åker till hästgården om två veckor, och lite på att jag skall tving amig själv att blogga så ofta att jag inte hittar på något vettigt att skriva längre x3
För lixom det är ju bara min familj som vat vad jag gör så jag MÅSTE verkligen blogga x3
Längtar livet ur mig! 8D

Men tills nästa gång,
Farväl, vilket jag säger av goda skäl! 8]


Kommentarer
Postat av: Madelene

Visst hade vi det mysigt under vår regnblöta helg!! :)

2011-06-20 @ 19:46:40
URL: http://www.maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0