Det är en FISK! Nej, det är FRIGOLIT!

Nu har jag dratt mig i flera dagar här och har sammlat på mig en del (a'
Har fått ett stativ i konfiremationspresent vilket jag ör grymmt tacksam över ^^
Jag har gjort mycket kul, särskillt med kameran, gått ut på hundpromenader, flera med Sara och en idag med Frida (y' Har även lekt i ministudio uppbygd i min säng, fotat vattendroppar xD
Ah, här är lite från igår med min säng studio med stativet till hjälp xP



Lysande klot med hjälp at en skrivbordslampa under det vita tyget ^^



Älskar min lilla skrivbok, men har inget skrivet i den..sparar den (a'
Blev lite nice denna bilden enligt mig (a'



Klassiker! Ringen i boken bildar ett hjärta :3 Kunde inte motstå att prova ^^'
Letade efter en bok med så liten text som möjligt, heeeh hittade inte min lilla "så länge vi båda andas" eller "Windy ledarhingsten" så Bibeln fick duga x3



Gillar när dem har guldsidor :'>
Känner mig så himmla religös nu xD



Gold, gold and more gold :3



Love this pic! 8D



Ja..fick IT.. (Y'



Jag och Elina provade på att fota stänk, kul det med ;P



Naaw, ganska kraftig beskärning har sina nackdelar..leddsen för kvalitén D:



Mjaaaww.. Tycker synd om Börje..Gadaffi hatar hnm D:



Juppzz :3 Nu sätter jag mig på Nallepuffs..igen



Dropparna blev ganska coola :3



*komentar saknas..idéerna tog slut*



Oskarpt, skarpare, och skarp!
Ne det var droppen, nu får det var slut med droppar!
Dax att gå till dagens händelser, promenaden med Frida :)



Misa följer lydigt efter ^^'



Irma för det mesta (y' Nosen nere i backen x3
ÄLSKAR ljuset i bilden :D



Såja det var bättre :D



HJÄLP, nu kommer hon!



Misa skulle springa till mig och Frida men en damm var ivägen..snabbaste vägen är såklart att springa igenom den.. Ne vänta det var visst sumpbotten på den där.. usch, geggig hund (y'



Mycket päls mycket vatten x3



Räven flyr ifrån Misa x3



Problemet när man skall ta närbild och har ett zoomobjektiv påkopplat är att man måste ställa sig en bra bit ifrån motivet xD



Hon fick skölja av sig lite i havet sen så det blev nog bättre :'>



Apport!



Ja, hon gillar att apportera iaf :3



Jag och Firda hade kul med att stalka en fjäril :'>



Den är på Catwalk :'>



Det är inte lätt att bli stalkad x3



Ja efter typ mer än en kvart tröttnade den och flög sin kos x3



Skräp lite här och där men, ah vi var tvugna att fortsätta hemmot över västsidan :3



"Run Forrest, RUN!"



Full fräs :3



Näckrosorna blommar :D
Och sista bilden för idag..

Klaga inte på stavningen på sina ställen, för SERIÖST jag orkar inte fixa med det eller krusivt eller fetstil.. Har bloggat i flera timmar nu och blogg.se SUGER FETT..men äver på att vara snigel seg -.-''
Och DET är skälet till att jag drar mig för att blogga..
Gonatt, jag skall sova i min hatt<3


Kommentarer
Postat av: elinalutti

älskar att du valde bibeln när du gjorde bilden med ringen :'3 blir lite mer "kraftfullt" då :D



du är så duktig på att fota kvinna!! :'o

jag förstår inte hur du lyckas O.O

2011-06-03 @ 12:41:33
URL: http://godiskanin.blogg.se/
Postat av: Göran

Torkad fisk, omnomnom :F

2011-06-03 @ 13:29:15
Postat av: Madelene

Jättefint! Bibeln blev jättesnygg! De andra också!

2011-06-04 @ 22:48:52
URL: http://www.maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0