Speed Paint

Ja jag vet att det finns både hatare och älskare av Twilight, jag älskar iaf dem filmerna och tycker att det är en skön kombination av fantasy i nutid ;>
Men det är inte Twilight jag tänkt att snacka om nu utan denna FANTASTISKA speed paint!
Jag har aldrig sett någon med pensel måla människor med sådan..sådan.. SKILLS! 8D
Hade inte gjort mig något om dem ritade random folk man inte kännde igen, människan är kung över alla penslar *w*



Målade med inte med akvarell som är vad det ser ut som i alla fall med akrylfärg till en bilduppgift i bilden..
Den såg som... onämnbara saker!
Inget gämfört med detta!
Endå fick jag MVG ?!
Såg min bildlärare det som modärn konst eller vadå?! <_<''
Enligt mig, bland det sämsta jag gjort oO''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0