Snowball<3

Känner mig så hemsk, så hemsk när min statistik inte går i botten då jag skriver, alla ni son hoppas få se en updatering från lata lilla jag..
Men nu skriver jag!
Säker på att flera.. annars får ni strirra nogrannare... att flera at hess att vissa bilder ser lite uttöjda ut antingen på höjden eller bredden nu på sista tiden...
Ja och det var ju jusst det att jag har bytt till Photobucket.com där jag lagrar mina bilder för då går det snabbare att ladda upp.. Men då får jag in en bild på 3000 px i bredd i bloggen som jag måste förminska ner för hand genom att dra i bilden, och det är inte alltid jag lyckas att få den jämn så beklagar för det.. skyll på mig inte på bilden eller motivet oO''

Har massor av bilder på Saras nya hundvalp Elton men vet inte om jag orkar rota igenom dem bilderna.. har redigerat några men har inte Copyright på dem så jag vet inte, kanske om folket kan holla sig i skinnet elr om jag orkar ;>

Men nu har jag varit ute och fotat Snowball så det är han bloggen skall handla om :]

Photobucket

Hittade ett så fint ställa ett fotografera på under gyllene timmen :)
Snowball holler sig låg i början och smakar så smått på gräset.

Photobucket

Sötnosen *w*

Photobucket

Niiiiin, han é söt och fiiiiin<3

Photobucket

Kärlek till min söta kanin *w*<3

Photobucket

Full rulle! En gammal vana han haft sedan han var okastrerad, att alltis springa till kaninburen där Doorbell alltid fanns x3
Men att kastrera honom var en stor tillgång!
Nu springer han inte lika mycket från knät, han stinker inte och man kan ha han tillsammans med Doorbell!
Dem är som ett pansionerat gammalt gift par :]

Aja det var allt seeeees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0