Jag é trött<3

Japp, jag har gått upp femmorgonen idag och spelat sims in i det sista.. elr ah jag har ju varit på Arabhäst i väst också :D Bilder kommer imon!
Jag hade världens bästa.. Ne det var världens sämsta väder, regn.. och jag klädde in kameran i en blå plastpåse för att den inte skulle ge upp.. Men när stoklassen för ungston kom flyttade utställningen in och där inne ville inte kameran sammarbeta med mig.. bara lite lampor i taket inget fönster så ljudet var kasst och min kamera kan inte ha så kort slutartid utan att bilderna blir underexponerade (för mörka).. Trist men fick rätt bra bilder från tidigare klasser :>
Min lilla kamera är inte så förtjust i regn precis som jag och ville flera gånger hellre fokusera på dem spännande vattendropparna i luften istället för på hästen.. Grr..
Aja, bättre lycka nästa gång säger jag bara!
Men kul var det!
Och nu är jag ännu mera säker på att arab är min favorit hästras :D

säker på att Olivia, min klasskompis tänker på "jag är trött" rappen pga. min rubrik (y'
Men jaaa, jag är tröööööött C:


Kommentarer
Postat av: olivia

ja e tröööt ja e tröt tröt tröt.

2011-07-18 @ 19:37:26
URL: http://mimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0