Indy

Ja jag har varit lite seg med updateringen, men bloggen kraschade mitt inlägg då tappade jag lusten så jag kmr få dela upp inlägget denna gången för att minska risken ;)

Förra veckan var jag då i utkanten av gränna på gården Ölandsberg och hyrde häst :D
Jag hade turen att få träffa en av mina drömhästar, både vacker, underbar personlighet och är precis som jag vill ha en häst till ridningen :D
Pigg, ivrig & framot :)
Och som rubriken säger hette min vackra valack Indy :D<3



Photobucket

Här är älsklingen :D Tänk att få hyra honom helår! Vilken dröm, men han var redan uthyrd för året.. *suck* Och så är det ruskigt dyrt.. Jag kan lika gärna lägga pengarna på ett objektiv till kameran.. Men visst det hade varit underbart kul att hyra häst.. Hyra Indy<3

Photobucket

Indy har rullat siiiiig :D
Som flera kanske ser är han en Tinker, eller ah en Irländsk Tinker :)
Född 1997 så bara ett år yngre än mig x3

Photobucket

Oh älsklingen jag saknar dig så sjukt mycket<3

Photobucket

Har var så nyfiken när jag kom med kameran och fotograferade hästarna :)

Photobucket

Heh kanske inte så glad på denna bilden men jag älskar färgerna :D
Och se hans ena öga det är delvis blått! :D

Photobucket

Han har så vackra ögon, men jag tilltalas lite extra av att det ena är till hälften blått :D
Så här ser dessutom min nya skrivbordsbakrund ut C:

Photobucket

Indy tittar efter en av tjejerna som hyrde häst samtidigt som oss, hon går där borta i barkunden och letar efter sin häst, Kadermumma :)

Oh vad jag saknar dig min lilla tinker, synd bara att det förmodligen var sista gången jag red dig eller äns såg dig.
Jag kommer aldrig glömma hur vi susade fram mellan träden, hur jag hörde dina hovar ivrigt slå mot marken eller hur jag kände den överväldigande lyckan att bara se dig beta i hagen.
Du har fått en speciell plats i mitt hjärta, en plats ingen kan ta ifrån dig!
Jag saknar dig mest av allt !
Du gjorde vår semester till den bästa någonsin!
Indy<3



Kommentarer
Postat av: madelene

Kan bara hålla med.. en underbar semester hade vi och även jag som mamma blev helt hästsjuk.. och längtar tillbaka till våra goa hästar! Till coh med pappa sa att han vill åka dit igen(!)

2011-07-16 @ 11:27:51
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: Maria

var inne på ölandsbergs fb-sida och såg din blogg,

jättefina bilder på indy som även jag hade iår blev helt förälskad i han, han är verkligen underbar! :D

2011-07-22 @ 17:26:21
URL: http://nattstad.se/mariaandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0