foto kl 11 på natten

Jaaah, fick lite tråkigt igår kväll... Det fanns seriöst inget att göra.
Tittade då ut genom fönstret och såg att himmelen fortfarande var aningens ljus!
För mörk för en kamera men inte en kamera på ett stativ 8)

Photobucket

Med en slutartid på 30 sekunder blir resultatet så här! :D
Nakdelen med långa slutatider är att bilden inte blir lika skarp.. Ibland är det en fördel och ibland en nackdel..
När man ha vatten med i bild kan det vara en riktig fördel ;>
Kommer så småningom köpa mig ett gråfilter så jag kan fota vatten i dagsljus utan att bilden blir överexponerad (för ljus) :)

Photobucket

En annan nackdel är om man spänner stativet för löst så kameran hamnar snätt när man trycker av, som jag gjorde nu och inte orkar vänta en halv minut på att få ställa om det.. Jag orkade itne och ställde då om det uder tiden bilden togs xD
Fint resultat eller? xD

Photobucket

Vänder man sig om en liten bit från lampan ser man spår av solen på himlen :)

Photobucket

Molnen rör sig mot mig :]

Photobucket

Och min favoritbild :)
Varje lampa blir som en sol eller en stjärna 8)

Yess, det var allt!
Hoppas inte det var sista gången du kikade in här ;)<3
ses.. eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeej

ja tyker att du ska ta bort ringen runt C:et på bilderna så de blir Camelia hihihihih :pPPPpPpppPP

ha en najs dag



//En svart man

2011-07-30 @ 16:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0