Arabhäst i väst . part 2

Sådär.. fasst det krachade endå så jag fick starta om skiten <_< härligt?

Photobucket

Som sagt var Travis! :)

Photobucket

Full fart :)



Photobucket

Som sagt var! x3

Photobucket

Humm ja, missade visst stygnen på denna bilden!
Travis ställde upp sig jätte fint men ändå vart dem tvugna att peta på honom och greja istället för att låta honom stå som han stod, men aja det verkade gå bra endå! :D

Photobucket

Och Travis tävlade då mot Black arabians andra unghingst Wild Night :) ~ Som jag blev kär i *w*

Photobucket

Wild Night vann denna kategorin/klassen :D

Photobucket

Stora snälla ögon :D<3

Photobucket

Sedan var det hingstarnas tur!
Jag såg inte vem som vann men det måste ändå varit denna hingsten av dem två som tävlade!
Denna var så mycket vackrare på alla sätt :D ~ enlig mig då (a'

Photobucket

Här var den andra hingsten x3 Fick inga bra bilder på honom så lägger upp massa på den andra istället (a'

Photobucket

Nu regnade det riktigt mycket! Och det var också nu jag stoppade i min kamera i en blå plastkasse! och fotograferade genom den!
Jag måste sett dum ut! Men det var det värt! :D

Photobucket

Ståtlig 8)<3

PhotobucketPhotobucket

Awwwh, så söt blick!<3

Photobucket

Vet inte varför men jag gillar denna bilden as mycket! *w*

Photobucket

Sedan när ungstona skulle tävla skulle dem flytta utställningen innomhus och det var för dåligt ljus där inne så jag gick strax efter att dem gått in :C
Tog lite kort utanför som tröst :]

Photobucket

Klaga inte på hur slarvigt denna blev redigerad xDD Gillar bara inte bakrunden okej xD

PhotobucketPhotobucket

Den berömda vinkeln! Vad blir bäst, svartvit eller bara bakrund svartvit? ;)

Photobucket

Se ögonen *w*<3

Japp det var allt.. eller ah hade 855 bilder från den dagen men .. vädret...GRRR >.<''
Aja, vi syns nån annan dag..då blir det inget häst i bloggen iaf det är jag nästan säker på :c


Kommentarer
Postat av: Madelene

Du fick många fina bilder, trots det gräsliga vädret som drabbade oss!!

2011-07-20 @ 09:23:59
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: sara

Fina bilder! Jag tycker svart vit blir bäst:)

2011-07-20 @ 09:41:59
Postat av: Anonym

Hej skulle jag kunna få tillstånd till dina häst bilder? Hur får man det? Jag skulle då använda dom till stallet.se

2011-08-02 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0