Skalle-Per Testar Studiobelysning!

Dåså då vare dags igen!
Jag har haft en underbar julafton och har både hunnit med att vara tomten själv, äta julig mat, kalle anka och paket c:
Enligt mig själv fick jag nog världens bästa klappar! Något jag särskilt tyckte om var ett studioset jag önskat mig som inehöll en reflexskärm, studio tyg till bakrund och tre softboxar!
Inga riktiga softbox som proffsen har utan sådanna som man kan tända och släcka som en vanlig lampa! 8D
MEN JAG ÄLSKAR DEM ENDÅ! 8DDDDDDDDD
Jag och Elina invigde dem här om dagen genom att bygga en lite hemmastudio som vanligt då jag inte får plats med mitt gigantiska studiotyg som är 300 x 600 cm xD
Men man lärde sig en del på hemmastudion också och här kommer bilder från det som blev! :D
Photobucket
Elinas nya kaninunge Hugo fick vara försökskanin!
Och anledningen till att jag skriver i rubriken "Skalle-Per testar studiobelysning" är för att denne lilla krabat har en flint uppe på huvudet, därför kallar jag honom för Skalle-Per!
Givet vis växer det bort med tiden men det ser ganska roligt ut.. xD
Photobucket
Photobucket
Iomed att jag fotade med an ganska tor bländare blev inte ögonen så skrarpa i alla lägen får jag erkänna (a'
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jo men hur får man en kanin att... att sitta så fint hela tiden? c;
Photobucket
Inte godis i alla fall för denna ninen c:
Photobucket
Han är nämligen besatt av morötter! xD

Photobucket
Han ser otroligt söt ut på denna bilden xD
Photobucket
SKALLIG!

Japp men det var allt för idag, min internetkompis Tvål tvingar mig blogga snabbt så FARVÄÄÄL! c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0