Grått och Blött

Tjenare tjenare, här skare bli lite bilder som är några veckor gamla men det gör vell inget?
Jag har fått datan formaterad vilket är värt ett rent HALELUJA då det känns som att sitta vid an helt ny och framför allt snabb dator! :D
Photobucket
Som alla ni västkustbor märkt så har allt varit grått och trist typ hela tiden så man måste värkligen passa på dem få gånger det blir sol! :D
Photobucket
Detta halsband köpte jag till Irma något år när jag var på mydog...elr gbg horse show men jag tror det var mydog x3
Jag är fortfarande nöjd med köpet! :D
Photobucket
Den här hittade jag samma eftermiddag... Undra vad den skall vara bra för? x3
Photobucket
Men men, det var inte sol för evigt... Dagen efter blev det grått men det hindrade inte kameran! >:D
Photobucket
Ida med sin långa tunga kikar fram! x3
Photobucket
Hon syns knappt i höstens bruna färger... ja höst, dessa bilder fotade jag i november (a'
Photobucket
Min lilla bibbi springer i full fart med lite utsikt bakom sig...väldigt lite..
Photobucket
Ida x 2!
Hon överväger om hon skall kliva i eller inte... Hon valde tillsist att fortsätta springa med dem andra!
Photobucket
Vi har gott om sten i alla fall på rörö (y'
Photobucket
Bilden hade i stort sätt inte så mycket mer färg som orginal xD
Photobucket
Misa har listat ut att hon skall få en godis!
Photobucket
Ett lila busksnår som jag & mamma passerade x3
Photobucket
Därefter gick vi och badade hundarna som tidigare hade badat i dammar som inte är så fräscha x3
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Monster-hunden med monster-tungan x3
Photobucket
När hundarna hade batad så började vi dra oss hemåt igen c:
Photobucket
Jag hittade svamp... hade ingen aning om hur jag skulle redigera bilden o.o
Photobucket
En liten halvskarp bild på Ida som får vara den sista för promenaden!
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Jag stannade ute en stund för att fota fåglarna x3 Jag fick sitta där en stund också innan dem började äta... och det gråa vädret får alla fågelbilderna att se ganska trista ut :/
Det var allt för danna gången! farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0