Grått och B... VÅTT!

Tjenare tjenare!
Eftersom jag då bloggar så sällan så sprider jag ut mina bilder lite här!
Jag har igentligen bilder från liseberg som skulle passat idag men det får vell vara nån dag till elr två x3
Photobucket
Bibbi har precis sprungit och badat i en damm! :DD
Photobucket
Misa tigger lite godis!
Undra om man får mer om man blir lite längre? x3
Ja hon är ju egentligen rakad på rumpen men det fick inte vara kvar för mig (a'
Photobucket
Fotti-råttan vill också ha lite godis c:
Photobucket
Jag och mamma som då gick promenaden gick mot Tåt och jag fick syn på denna lilla buske c:
Photobucket
Photobucket
Massa bär och bara bär c:
Photobucket
Spindelnät c:
PhotobucketPhotobucket
Nu när det inte är sommar längre och alla myror försvunnit passade jag på att checka Pengaberget c:
Photobucket
Ida spejar c:
Photobucket
Sedan tog hon ett bad och blev ... en lite lagom våt hund x3
Photobucket
Bibbi kommer här!
Photobucket
Den där tungan...
Photobucket
Müms alla food!
Photobucket
Bergen på västsidan är konstiga x3
Photobucket
En röd sten bara satt där och softade o.ô
Photobucket
Ännu mer konstigt berg x3
Photobucket
Stenblock och sånt, Rörö är vackert c:
Photobucket
Misa som alltid kommer när man kallar c:
Photobucket
Lova väntar in Misa, kanske för att busa? c:
Photobucket
Och sist som vanligt badade vi hundarna (:

Japp det var allt för idag!
FARVÄL och träffa SÄL! c:

Kommentarer
Postat av: le SÄL

HAH aww, "farväl o träffa säl" <3



superfiniga bilder som vanligt! :D

2011-12-27 @ 18:36:14
URL: http://godiskanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0