The fantastic sky

Då var det dags för mitt inlägg om himmlen!
Jag hoppas att jag kan visa min kompis, Sara om hur vacker den faktist är!
Får lite panik över att jag inte kommer lägga upp bilder från tidigare inlägg, men dem har ju alla redan sett så, så jag fick rota runt lite för att se var jag inte lagt upp och här kommer det! :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Jag gillar att se upp mot molnens skådespel.
ända sedan har jag försökt se molnen som ett upponervänt landskap.
Jag han se bergen, buskarna, träden och dalarna!
Det är så veckert!
Men det är inte bara det jag ser efter, jag tittar på hur ljuset färgar molnen, vart solen lyser rakt igenom och bildar ljuspelare ner till havet eller hur solen gör ljusa ramar på dem tunnaste stellena på molnen och får hela himmlen att se ut som ett stort konstverk.


Kommentarer
Postat av: elinalutti

jag ÄLSKAR moln.

jag kan seriöst gå helt random med nån och ba "åååh titta molnen ;u;!" xD

grymma bilder o

2011-08-06 @ 20:07:17
URL: http://godiskanin.blogg.se/
Postat av: sara

Magiska bilder som vanligt!=)

2011-08-08 @ 11:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0