Segt c;

Jag vet jag är väldigt duktig på att totalglömma bloggen ibland :D
Lagom stolt över mig själv!
Vet att några hoppats på att få se bilder från fieldspecialen men jag fotade nästan exakt 1310 bilder och blir bara lat av att titta in i i det albumet.. I alla fall finns bilderna lite utspridda i svenska fieldvärlden och på fieldklubbens hemsida c;
Men jag kommer nog dra upp någon bild nån gång i livet.. elr ah c;



Ennu en låt från konserten (You learn spelades också) och skivan Burning Heart :)
Lite stolt över linnet jag köpte där med skivans tryck på 8'3
Men iaf låten heter Heaven Stay - tAKiDA
Ganska rörande musikvideo :) För er som gillade låten kommer ni älska den efter musikvideon, här är länken för intresserat folk :]
http://www.youtube.com/watch?v=xsd3ee2Xa98
Eller älska och älska, låten kommer betyda något annat för dig :)
Tragiskt men rörande <3

Photobucket

ledsen för kvalitén beror helt på photobucket.. c_c
Min kompis säger att hon inte ser skönheten i moln.. ja gkanske är ensam om de men jag skall samla ihop bilder till ett specialinlägg på moln och himmlen!
Vill försöka visa skönheten med det vi passerar varje dag utan att igentligen kanske ens titta på den :)

men tills dess elelr en annan gång, seeees :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0