Remember..

Ja, inte mycket att komma med idag, men kan gott säga att jag färgade håret igår (y'
Så nu har jag svart och seris färgat hår (y'
Lite besviken över att seris färgen typ.. bleknat eller vad skall man säga, vet inte om den syns så bra längre och det har bara gått en dag x3 Men den är mest till för att skimmra så ah :P
Ingen bild på det..
Har ingen bra bild på mig över huvud taget :(
Funderar på att dra med mig stativet ut i natureservatet.. Fast hade varit roligare om någon annan fotograferad men ah :/ får vell görat endå om jag skall lyckas göra en ny header som jag planerar c;

Photobucket

Was it I? - tAKiDA



Ennu en av låtarna från konserten :)
Och.. ingan aning om varför är det den jag har på hjärnan hela tiden xD


Kommentarer
Postat av: Linnea

En vacker dag kanske jag kan fota dig..?

2011-08-08 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0