Lova-Pova

Jaawh, var ute och fotade lite igår.. Tänkte att jag kanske kunde få en bra bild på mig själv men det klart "jag på bild" inte bra :c
Tog med mig Lova ut i bergen för att fota lite c:

Photobucket

Ljungen blommar för fullt :)

Photobucket

Photobucket

Kamera på stativ (y'
Visst ser mitt hår lagom failat ut när det blåser c:
Svart.. och den andra färgen<3

Photobucket

Lova i full fart :)
Hon har precis börjat att löpa så nu skall hon vell snart tillbaka till Norge för att få sin första valpkull.. Sedan blir hon helt vår! :D

Photobucket

Och som lite off side, hittade jag en trollslända!
Så zoomobjektivet fick leka macro igen! Plus att autofokusen hatade att laka macro så jag fick köra manuellt oô


Photobucket

Och till min favoritbild!
Känner mig lite lagom stolt :3

Men yuzz!
Det var allt, vi syns...hörs.. äh du läser vell! x3


Kommentarer
Postat av: Madelene

Härliga Lova.. hon är så söt och du fångar hennes uttryck så bra! :) Trollsländan är så vacker!! Magisk! Jag gillar guldskimret i vingarna!!

2011-08-09 @ 09:20:31
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: elinalutti

grymma trollsländebilder :3 luv them!

älskar oxå bilden när Lova springer 8D

2011-08-10 @ 14:15:48
URL: http://godiskanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0