Vårblommor

Har varit seeeeeg på att uppdatera och det är jag mycket väl medveten om, MEN! Här är jag!
Får köra med bilder som jag tagit under dem dagar jag varit frånvarande för att idag har jag varit på ridning ^^
Red min favorit "häst" (har favvo ponny också) som då heter Tintin :D
Tycker det gick jättebra, och han blev mjuk som en spaghetti på slutet xD (y'
Nackdelen är då hans skumpiga trav, och vi satt ner i traven den största delen av lektionen, så vi kan vell säga att min rumpaaaah känns lite misshandlad nu efteråt (a' :'>
Men var i alla fall uta på en promenad med Robin och en promenad med Irma här om dagen, men inga hundbilder, av någon anledning blev ingen bra o__o Och kameran var på dödsgränsen xD
Något annat som jag fick en bild på var den här trevlige lilla pysen x3



Han eller hon såg ut att ha väldigt trevligt i vårgräset då han eller hon rullade sig i det :3



Söta små snödroppar blommar i diket och dem gick inte att undvika :D



Kunde inte gå förbi snödropparna på nästa ställe heller för den delen (a'



Den här  hittade jag bredvid snödropparna ^^'
Blomman är lite redigerad mer än vanligt vilket kanske syns xD



Gosch! Vattendroppar *älska* 8D



Och här är givetvis "the pic of the day" ! 8D LÖVE IT!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vackra blommor!! Tigerns er mysig ut!! :D

2011-04-08 @ 22:27:47
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: Fanny

Vart rider du nånstanns (vilket stall)? ;D

2011-04-11 @ 21:09:53
URL: http://fannyysphoto.blogg.se/
Postat av: victor karlsson

ingen kommentar

2011-05-17 @ 13:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0