Välkommen hem Lova!

Lång dag idag.. Jag har varit inne på blå stjärnan med Snowball och fått honom kastrerad ^^'
Fick gå upp vid sex tiden .___.'' Men aja det var värt det!
Snittet ligger långt ner på magen utan stygn, djursjukvårdaren sade att det var stygn på insidan istället och lim på utsidan så inga stygn skulla tas bort senare.
Han som opererade hette Bo Runsten, han brukar vara med i tv pogrammet "Djursjukhuset" och ta hand om smådjuren ^^ Snowball var nära att pussa honom såg det ut som när han tittade närmre på honom men Bo verkade tro att han tänkte bitas elelr något xD
Aja alla kaniner är inte jätte tama :'> Men det gick fint med Snowball som endast vägrade då han tänkte kolla kindtänderna. Snowball hatar när han blir tvingad att äta så han vägrade att ta in  den där manicken i munnen xD
Han fick en sömnig hemärd då sövningsmedlet inte slutat verka och nu sitter han uppe och gottar sig :'3
Jag och Elina tog även ut dem små tvillingarna så dem fick spring alite i gräset :)



Elina har visserligen tagigt bilden men copyrighten får sitta där för säkerhetens skull >:D Det är bara att stå ut Elina >:D Men åter till mina bilder ^^



Den lille svarta verkade ha fått nytt liv idag och var inte alls lika lat som annars, snarare piggare än den vita :)



Men det blev spring här med men inte lika länge bara. Det blev fort kallt för dem små så dem fick bara vara ute i några minuter, men den tiden gjorde dem gott :D

För övrigt så har våran efterlängtade Lova äntligen kommit hem från Norge!
Kameran hade problem med att fånga rörelserna så använder en mindre storlek ifall det skulle se aningens bättre ut :'>



Hon kännde knappt igen oss till en början, hon kunde troligtvis inte tro att det var sant! Men efter att ha hälsat på mamma kvicknade hon till och blev som galen i att hälsa på alla! Och oväntat nog så lekte och sprang hon med Ida vilket vi totalt räknat bort. Vi trodde att hon skulle undvika henne och bli rädd för henne men icke då ^^



Ida har lite svårt att hänga med Lova som är så smal och smäcker. Ida är en mycket grövre hund och rör sig lite klumpigare än Lova, men det hindrar henen inte från att ha skit kul :D



Kamerna har en useel sport-inställning .__. Men men, dem två nyfunne vännerna :D



Linn och Nellie var tvugna att springa lite i vattnet med Lova och delvis Ida som var lite fegare x3



Nattuggla som jag är :'> Sitta uppe och endast ha en klingande msn ruta uppe ^^
Gött gött!
Men nu är jag facktist himmla trött..även om jag lyckades halvsova lite i bilen under resan var det inte nog, nu måste jag gå och lägga mig!

Gonatt! - Jag hoppas att det är på morgonen du/ni läser det här annars bör du verklligen gå ock lägga dig ;o


Kommentarer
Postat av: Madelene

Fint blev det med bilderna i din blogg!! Som alltid!! Och ja.. du är allt uppe lite för länge du.. ;-)

2011-04-21 @ 08:04:18
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: Sigbjornemmy

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-10-06 @ 10:49:01
URL: http://sigbjornemmy.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0