Slutet av Påsklovet

Tjenixen :'>
Tänkte blogga redan igår..och i förrgår, men jag är helt enkelt lite för lat (a'
Jag har också planerat med ny grafik, planerar att åtminstånde byta header till en större och snyggare :'> Bakrunden kanske också, men är rätt nöjd med den (y'
Men men, nu har vi könsbestämt kaninungarna och det var två tjejer vars namn blev Denice och Smultron :3
Denice är den emd mest vitt och Smultran är med messt svart ;)
Jag har sammlat på mig lite bilder under tre dagars period men skall lägga ihop dem så gott jag kan :)



Amadeus hade full fräs när Sara kallade in honom :D Lydig vovve (y'



Irma har därimot inte lika brottom xD Men hon kommer och det är huvudsaken :3



Amadeus hittade ett gammalt flötö..eller vad man skall säga.. och lekte med :D



Nu är han nog uppe i 110% speed xD Underbart att se honom så lycklig :D



En tripp ner på stranden :) Amadeus höll sig torr, medans Irma doppade fötterna i det "kramp kalla" vattnet x3



Någon sommargäst hade lekt med snäckor och satt upp dem på en lång strecka :) Den stora sneckan längst bak skymmer typ hälften xD



Vi gick hemmot innan solen hunnigt bakom bergen :)



 Senare vid tio tiden på påskaftons skall man givet vis gå upp pch titta på den facktist väldigt stora påskefyrn :D
Himmla mysigt där uppe, varmt men kallt ^^ Tog följe med Andreas.. blev en konstig hemfärd då han, Jonathan och Daniel studsade som små sagohästar 8D Jag sprang givetvis med ^^ Bara kul att folk kan bjuda på sig själva lite :D



-Påskdagen-

Jag mamma, och pappa tog en promenad runt på vägen på rörö, fick syn på denna söta lilla fjäril :D



Sara visar upp lite trix under tiden vi väntar på att några sommargäster skall passera :D
Amadeus är otroligt duktig :D<3



 Blev himmla nöjd! :D En riktigt bra bild på Irma<'3333



Vi rörde oss mot västsidan som ställde upp hundarna framför utsikten mot ersvan (ersvatten) säger ALRDIG ersvatten xDD Men men, bar aAmadeus bliv bra på denna uppställningen :D



Haha, hur otålig får man inte se ut xD  Kanske inte världens roligaste att var fotomodell va Bibbi?



Amadeus är också lite otålig men det syns inte som tur är :D Sitter väldigt fint där uppe på stenen :D



Fint med solnedgång på västsidan :D Helt öppet vatten också ^^



Jag är kär i denna bilden :D<333 Och bilder på Irma där uppe också :D



Solens strålar smeker stenarna på västsidan :)



Som en spegel ligger vattnet på hemvägen :D

Skola imorgon! UUUSCH!
Aja det är bara att leva vidare ^^'
Nästa vecka på Söndag är det äntligen dags för min kamera! 8D
Hurraaa!
Men tillsdess får jag bara drömma om den om nätterna :)
Bye!


Kommentarer
Postat av: elinalutti

sluta vara så duktig på att fota, jag avundsjukar ihjäl mig D:

2011-04-25 @ 23:49:13
URL: http://godiskanin.blogg.se/
Postat av: Madelene

Så fint!!! Underbara bilder!!

2011-04-25 @ 23:52:02
URL: http://www.maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0