Skolprojekt - Gubben :)

Andra lektionen..NO
Tråkigt vanligtvis men vi hade lite teknik och det var kul för det innebar att jag och min klass kompis Therese kunde fortsätta på våran film :D
Vi alla i klassen skiter i att säga teknik utan kallar ämnet "lergubbarna" även jag (a'
Maha, jag säger inte att den blir förstaklassigt bra men enligt mig och Therese grymmt nice 8D
Det är då jag som leker lite med min röst och är allas röster... eeheee, såklart omvänd röst.. tror inte att jag skulle låta så "naturligt" IRL x3 Lite failade grejer med ljudet men ÖVERLEV! Hehe, movie maker och något annat random pogram :'> Men här är den :D Varning för cirkusmusik som sätter sig på hjärnan!
 
 



Ser du på filmen en gång till kommer du att märka att den ena ambulanspersonalen stöter till trafiklljuset så det blir alledes snett xD
Udda slut? Möjligen fick vi slut på idéer :'>

Nästa gång blir det nog bilder :D
Ses underbara läsare!<3


Kommentarer
Postat av: olivia

hahaha cirkusmusiken sätter sig verkligen på hjärnan gaaa

2011-04-26 @ 16:52:03
URL: http://mimo.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Den blev ju skit bra!!!!

Ni är ju skit duktiga på att göra film!utan artt förstöra lergubbarna under inspelning!! ;)

2011-04-26 @ 18:15:01
URL: http://www.stinatoujour.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0