Promenad

GAAAH! Hade önskat att jag fått tid över att börja pyssla med en ny header idag, men icke..
Några timmar gick åt nyttigare saker än att glo på datan xD Jag var ute med Sara och hundarna, närmre blickat, Amadeus, Irma och Lova :) Vi gick bort till västsidan och till nätet ^^ En härlig solnedgångspromenad :)
Men var inte orolig, kameran var med! :D Och jag fick några härliga bilder..dem flästa suddiga..tror det år något på linsen.. O_O Så bilderna blev regält rensade idag, men endå här är vad jag har :D



Underbar bild :D Lova är still i tre sekunder sedan springer hon som ett galet kattdjur iväg flera meter.. tja en ivägrusande rumpa är inte direkt det snyggaste.. Tog många bilder på solnedgången också, men kameran trodde himmlen var jäääääätte orange eller grön när den snarare var lätt blå .___.''
Och den kameran kan man ju inte ställa om ljusnivåer heller så jaja..



En speciell dag för Amadeus idag! Han vågade faktist bada! :D Ja, när han såg "båten" Lova i vattnet så blev han antagligen lite sugen och hoppade i några korta stunder :D Grattis!



Falkögonen spanar efter motiv Ô.ó Fick syn på denna mystiska sten med något slags hjärta på :D
Kunde inte undgå den :D Sällde upp den vid några andra stenar riktad mot solnedgången :)



Jag har alltid gillat svartvita bilder, men problemet är att i många bilder så mister man färger som mjukar upp bilden och gör att den blir något man vill titta på, men jusst denna bilden tyckte jag såg extra bra ut i svartvitt :D



Mer än intressanta stenar kan man hitta när man bara promenerar :D
Tror detta är en julprynad..misshandlad julprydnad xD
Hände upp den i björken och passade på med kameran :)
Den hänger vid sockerdammen alla Röröbor! Ett tecken på..eeeh..tja, att jag var där xD

Det var allt får idag :D
Imorgon skall jag på konfa så inga bilder då D:
Kanske har jag med kameran till stallet på fredag, men det återstår att se ^^
Sov sött, för hallon är himmla gött!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Fint som alltid!! Älskar hjärtestenen!!! :)

Fast stallet blir det väl inte på fredag... Nils är ju inte hemma denna helgen så.. vi får avstå.

Men det är teori och det svider väl inte lika mycket! :D

2011-04-28 @ 00:09:07
URL: http://www.maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0