Ny Converse

Inga bilder idag heller :P
Det var en hemma dag och olyckligtvis kom mamma ihåg att ta med kameran då hon åkte till ridningen med Nellie och Elina, tja och min mobil..det går inte att föra över till datan ._. Men men, goda nyheter har jag!
Tyvärr..elr nått, blir det ingen Nikon D3100 utan en Nikon D5000 :)
En av anledningarna till ändringen var att man fick ett zoom objektiv på köpet 8D
En annan grej är att jag äntligen får byta till vårskor :D Ett par nya, enlig mig as niceiga converse :D



Den nya varianten av dubbel converse :D Mihiw gillade färgerna ^^
Men kommer endå sakna mina svarta med mörklila snören<3..men tyvärr så får man ju riktiga kaninfötter här O_O'' Och på tal om kanin, imorgon skall jag upp tidigt och åka med Snowball till vetrinären och skära av hans manlighet..med andra ord han skall ÄNTLIGEN kastreras x3
Det blir spännande att se vad som skall hända med den stackars kraken efter det här<3
Skall bli skönt att kunna ha honom tillsammans med marsvinen utan att han skall leka pedofil, eller att ha honom tillsammans med Doorbell utan att leka våldtäcksman.. seriöst han surrade åt sina ungar.. inte bra O_o'' Antagligen för att dem lucktade Doorbell men det är endå sjukt xD

Mlöööp, tänker nog ta en riktig bild på mina skor i morgon :'>
Säkert mer än på skorna, får jag hoppas<3
Synes!


Kommentarer
Postat av: Anna

Superfin blogg! :D och många fina bilder :)

2011-04-20 @ 18:32:52
URL: http://violaanna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0