Lånehunden

Godkväll!
Hoppas fredagsmyset har varit eller kanske fortfarande är super gött, för jag njuter i alla fall av fredagskvällen till 110%! Men dock är jag medveten om att jag inte kommer få min efterlängtade sovmorgon på lördag.. Trist men av en kul anledning! Jag skall på agilitykurs igen (varannan helg, lördag och söndag) :D
Men tyvärr har Irma börjat löpa och kommer dessvärre att göra det under tre veckor framöver vilket gör att jag missar två kurshelger eller med andra ord hela fyra kurser O_O''
Så kan det ju inte vara!
Så jag fick låna en liten lånehund..med betoning på LITEN xDD
Ja, låt mig säga att jag var jätte ovan att gå från en stark Field Spaniel tik till en nervös darrande liten Chihuahua hane xDD Nåja jag hoppas att det kommer gå bra, men han är lite lätt distraherad av omgivningen särskillt när Misa befinner sig i den xO



Så här är goingen, Robin som han då heter :D Svårt att fånga hans uppmerksamhet så att han skulle se nöjd ut för kameran den lät väldigt konstigt och läskigt. (den lilla platta kameran är väääldigt högjudd på "bestshot" inställningen)



Enligt mig hade hans färg en viss likhet med den vanligaste vargfärgen :D Bortsett från huvudet och att vargen är lite mer grå i sin underpäls, men annars så var färgerna helt rätt ute :D
Varg och Chihuahua..Typ inte ett dugg lika om man ser det ur någon annan synvinkel än färgernas xDD



Har bara sett dem då jag inte haft kameran i fickan men nu såg jag dem! Fick fota en del bilder innan det blev någon som inte blev suddig eller fick konstigt motljus, men jag valde denna tillsist..Dem allra minsta blommorna jag fotade :'>



Ja, här är då Snowball-bilden som kraschade av någon oklar anledning O_o'' Men men, jag hade tråkigt och visste inte vad jag skulle göra med den så jag mixtrade lite med bakrunden så att den skulle tappa skärpa osv.. inte mitt allra bästa jobb men aah Snowball ser riktigt fin ut på den i alla fall (y' :D


Och tillsist dem sista Gyllene timmen-bilderna jag lovade :D




Amadeus njuter av solskenet<3



Waaah, när Elina såg hon den sa hon "Kameran tar ju inte alls dåliga bilder".
Höh! Men det var denna hon såg och inte orginalet som var iprinsip nästan svartvitt..
Jag hollar mig kvar vid min åsikt x3



Kunde inte undgå denna lilla mystiska knöl på tallen :'>
Kameran lyckades för en gångs skull fokusera på det stället där jag ville att den skulle :D



Man hamnar ofta efter när man stannar för att ta en bild eller två...tjugofyra (a'



BIBBI! Trots att Robin finns där med mig på kursen kommer jag endå sakna dig!
Jag behöver den där stora nosen som är likastor som alla Robins tassar tillsammans :D


Jaa, nu får jag stänga av Photoshop, det har arbetat färdigt nu :')
Kommer antagligen blogga efter kursen om det dyker upp något fototillfälle förstås ^^

Gonatt <3


Kommentarer
Postat av: elinalutti

tänk på att det är personen BAKOM kameran som tar bilderna, inte själva kameran ;)

underbara bilder :)

2011-04-01 @ 23:37:28
URL: http://godiskanin.blogg.se/
Postat av: olivia

så grymt snygga bilder din lilla putt:P

2011-04-01 @ 23:40:33
URL: http://mimo.blogg.se/
Postat av: Madelene

Håller med ovanstående! Det är människan bakom kameran som ser bilden och kameran är bara ett verktyg! Så är ju Photoshop inte så dumt att ha!! :D

2011-04-01 @ 23:50:25
URL: http://www.maxfield.se
Postat av: rebeccadahlin

fin blogg! :)

2011-04-02 @ 00:01:49
URL: http://pitchtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0