I Will Always Return to the Camera

Nu har jag inte bloggat på några dar D: Har tänkt på det sedan jag fotade kaninungarna, bilden som syns här längre ner, men det var så stressigt med två prov denna veckan, men nu är det påsklov och det blir antagligen lite extra aktivt i bloggen!
Arbetade in i det sista med ett projekt som vi i mitt arbetslag kallar för Kärleksboken :) (förra veckan)
Man skall skriva ner bland annat om livet och jusst då kärlek ^^
Man skulle ha med en låttext och jag kunde inte hålla mig! Lyssnade alltid på denna då jag var hopplöst förälskad.. det har inte gått över..än...men det är inte sånt jag tänker röra fram nu utan här är låten :D
I Will Always Return - Bryan Adams



Så himmla underbar text!

I hear the wind call your name
It calls me back home again
It sparks up the fire - a flame that still burns
Oh it's to you I'll always return
I still feel your breath on my skin
I hear your voice deep within
The sound of my lover - a feeling so strong
It's to you - I'll always belong

Now I know it's true
My every road leads to you
And in the hour of darkness darlin'
Your light gets me through

Wanna swim in your river - be warmed by your sun
Bathe in your waters - cos you are the one
I can't stand the distance - I can't dream alone
I can't wait to see you - Ya I'm on my way home

Oh I hear the wind call your name
The sound that leads me home again
It sparks up the fire - a flame that still burns
Oh, it's to you - I will always return



~8*.\♥/.*8~



Awwh, underbart 8)
Jag har vanligt varit på ridning idag ^^ Knäppte för en gångs skull några bilder i hagen och på hästen .."ponnyn" jag red idag :)



Barrow Girl 8D Jag kunde inte vända henne själv i spiltan, det kan ingen längre utom ridlärarna. Hon sprarkas hejdlöst tills hon blivigt vänd åtminstånde ^^ Då är hon jättesnäll 8D
Som alla ponnyer på Clareberg är dem svåra att böja i hörnen vilket jag hatar Ò_ó Ännu en anledning till att jag gillar häst bäst (a' Det är för mycket små barn som rider dem..från det att dem inte kan rida till det att dem skall börja med stora hästar..
Idag skulle vi galoppera i förvänd galopp, alltså ha fel galopp i fel varv, vänster galopp i höger varv, höger galopp i vänster varv, för er som inte fattade vad jag skrev (a'
Ja..låt mig säga att de tinte var speciellt lätt, hon har vell lärt sig att rätta galoppen efter varvet när hon rider dem små -_- Men det gick xD tillslut :'> Mja mja, hoppas på häst nästa gång i alla fall ^^'



Ute i hagen tog Indiana Jones även kallad Pippi här på Clareberg, och Zac den nya hästen, en liten vända i den leriga hagen. Tja, inget växer ju under vintern så.. :'>
Zac är bak och Pippi är fram ^^'



Åter igen Zac :D Jag tycket han ser väldigt vacker ut! Långa ben och inte så stor kropp 8)<33



Vad skall man göra?! Han ser så underbart söt ut och kameran ger mig ett suddigt resultat..beror delvis lite på mig också >:D.. körde något random i photoshop istället för att lägga upp den som den var xD





Man behöver inte alltid fota så seriöst 8D Pippi gillade kameran :D Den bruna hästen över minns jag inte namnet på :$ Resultatet ser en aning udda ut men, hehe >:D



Två dagar gammal bild.. Dem har redan hunnit öppna ögonen vilket Elina upplyste mig om när jag kom innanför dörren x3 Dem är redan jätte studsiga och vill utnyttja sin överblivna energi, som inte varar speciellt länge xD
Dem somnar så fort dem blir varma :3
Sötnowsar<3

And thats all!
Ha ett AS GÖTT påsklov alla nu!
Detta har i alla fall jag längtat så länge efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0