Gyllene timmen på udden

Då var det dax att köra en repris på föregående skolveckor ända bort till då man startade efter sommarlovet.
Dem flesta veckor är sig lika, skiljer sig sellan åt enligt mig i alla fall xP
Men, men, man har inte roligare än vad man gör sig, och jag är vell inte direkt världens roligaste person under skoltid c: Har mi själv att skylla (a'
Nu längtar jag mer än någonsin efter kameran! Det är lite mindre än 4 veckor kvar nu :D
Sen smäller det!
GOSCH! 8D

Har i alla fall varigt ute idag också under gyllene timmen och fotat lite med Snowball, enbart på udden där jag bor :'> Tycker det är roligast då han får springa lös, och det tror jag han också tycker ^^
Han kommer ibland när man ropar men han flyr inte från en och det är bra (y'



Snowball gillar bättre att vara i skuggan än att vara i solen och få den i ögonen x3<3



Ändå lyckades jag få en bild då han inte kisar för solljuset >8D Haha jag tycker hans huvud ser roligt ut framifrån :'>



Kameran har helt klart överträffat sig själv! Nästan allt blev skarpt...För en gångs skull xD



Bara en tiondels sekund efter eller mindre hade plasket redan tappat dem höga barriärerna på sidorna och skutit upp en lång vattenstapel i mitten ^^
Givetvis inte samma plask..det skulle kameran aldrig klara xD



Jag fattar inte.. Jag ser ALDRIG det här sjömärket och den står det på samma udde som huset.. som mamma sägar: Man blir hemma-blind .___.



liiite kis men tro mig, han brukar kisa mycket värre xD Tycker han ser lite stolt ut i sin pose ^^



Själv njuter jag i det mjuka solskenet ^^ Samma svala vind mot kinden som man får när man planerat att hänga upp hängmatten och sova en natt i den..har ALRDIG lyckats sommna i den hur mycket jag en velat xD



Och slutligen! The Pic of The Day! Min absoluta favorit bland dagens bilder 8D

Ja nu skall jag sova gott i min sköna säng och få ett olyckligt uppvaknande då jag märker att jag inte får sova längre och måste till skolan xD
Synes!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vackert!! Vacker tjej också!

2011-04-12 @ 10:43:55
URL: http://www.maxfield.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0